Early-booking la distracţie
Stageman este o companie originară din Polonia, lider în crearea de evenimente și programe de divertisment în cadrul lanțurilor hoteliere din întreaga Europă. Angajații companiei organizează programe de animaţie, conferințe media, evenimente de PR, workshop-uri, teambuilding-uri și colaborează cu agențiile de turism și lanțurile hoteliere pentru a le asigura un sejur cât mai plăcut clienților în vacanțe, prin implicarea acestora în diverse activități. Stageman și-a anunțat recent intenția de a se dezvolta prin franciză și pe piața din România și caută persoane dinamice și eficiente care vor să aibă succes în industria divertismentului.
”Licența de franciză este acordată pe întreg teritoriul unei țări. Căutam parteneri care să aibă experiență în turism și care să vorbească fluent limba engleză. Francizații noștri sunt foarte activi. Stilul lor de viață este protejat de monotonie și include numeroase excursii și traininguri”, a declarat James Beetle, CEO Stageman
Stageman oferă servicii de divertisment celor mai mari lanțuri hoteliere din Europa. Compania a fost creată de polonezul Jakub B. Bączek, cunoscut drept un expert în programarea activităților pentru timpul liber, iar în prezent se bucură de succes în mai multe țări: Polonia, Spania, Jamaica, Tunisia, Grecia, Germania și Elveția. Printre clienții companiei se numără Walt Disney, Neckermann, Play, Castrol, KIA, TVP 1, Thomas Cook.
Stageman deține trei unități proprii în Polonia, Ungaria și Slovacia și două francize în Austria și Spania. Taxa de intrare în rețeaua de franciză este între 3.500 – 5.000 de euro, la care se adaugă redevențe anuale de 5% din valoarea venitului. Desfășurarea activității sub numele Stageman nu necesită un birou, iar în stadiul inițial de dezvoltare nu este nevoie nici de personal.
Articole citite
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
O realitate socială care demonstrează că vârsta de la care este nevoie de ochelari este tot mai scăzută a dus la crearea francizei Ama Green Optic, iar rezultatele afacerii sunt conform așteptărilor.
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Sunt puține companiile specializate în construirea și reconstruirea terenurilor de sport, cu atât mai puțin cele în franciză.
Cele mai citite
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Subiecte populare in Forum
Finanțează deschiderea afacerii tale
Salut,interesant,vreau detalii și contact cu furnizorul . Mulțumesc !
Afacere de nișă, cu păpuși
Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti cum pot afla detalii despre franciza "Afacere de nisa cu papusi" Multumesc!
Pe piața de curierat se câștigă bine
Ce trebue sa fac pentru colaborare sau franciza
O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
Functioneaza si in Romania? Unde si cu ce investitii?
Spălatul rufelor în franciză
Super tare știu conceptul și chiar sunt interesat!
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
TE-AI SUPARAT PE NOI SI NU MAI VREI SA PUBLICI NIMIC T E R U G A M I N S I S T E N T MAI SCRIE CEVA ORICE
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Mi - e dor de articolele tale frumoase redactate intr-o forma impecabila...sa fie oare sfarsitul ?
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Cand este vorba de Cluj termenii crestere,succes...sunt la ei acasa si nu numai la Cluj