2015-01-22

25 de ani de experienţă în turism

Una dintre cele mai cunoscute agenţii de turism este „un vis devenit realitate al unui absolvent al Facultății de Turism”.

Agenția de turism Paralela 45, tour-operator general și cel mai mare producător de circuite din România, a împlinit 25 de ani de la primirea autorizației de funcționare și de la deschiderea primului și principalului sediu al agenției, cel din Bulevardul Elisabeta. Cu o cifră de afaceri de 40 milioane euro atinsă la final de 2014, Paralela 45 își propune să ajungă la 45 milioane de euro în anul 2015.

Agenția de turism Paralela 45, tour-operator general și cel mai mare producător de circuite din România, a împlinit 25 de ani Fot. Paralela 45

"În prezent am depășit 100 de circuite în portofoliu, am extins numărul de agenții și sunt sigur că anul acesta va fi unul special pentru noi”- Alin Burcea, Președinte Paralela 45.

„De 25 de ani facem diferența în turism. Agenția Paralela 45 este un vis devenit realitate al unui absolvent al Facultății de Turism. În 1990 am înființat agenția alături de Adrian Grigorescu, amândoi punându-ne mari speranțe în viitorul ei și dorindu-ne să fim deschizători de drumuri, odată cu eliberarea de sub regimul comunist. După 25 de ani, în care am oferit vacanțe în numeroase destinații, suntem mândri să vedem că românii au încredere în noi și că experiența noastră le poate aduce cele mai frumoase vacanțe”, declară Alin Burcea, Președinte Paralela 45.

În 2015 sunt vizate creșterea numărului de circuite şi chartere din portofoliu, dar şi a agenţiilor proprii. De asemenea, viziunea Paralela 45 include accesul cât mai facil al românilor la vacanțe prin mărirea numărului de plecări din majoritatea oraşelor mari ale ţării. Printre noile destinații ale anului 2015 se numără Rimini în Italia, Costa Blanca în Spania, plecările către Antalya din Craiova, dar și circuitele în India & Bhutan sau Australia & Noua Zeelandă.

Paralela 45 activează de 25 de ani pe piața vacanțelor, fiind unul dintre cele mai longevive branduri de turism din România. Deține o rețea națională formată din 40 de agenții directe sau în franciză și aproape 200 de angajați.  Potrivit informaţiilor publicate pe site-ul companiei „viitorul francizat trebuie să îndeplinească condiţiile de licenţiere a agenţiei de turism, dacă aceasta nu a fost obţinută până la data solicitării francizei. Vă vom sprijini la angajarea,  selectare şi instruirea personalului. Agenţia trebuie să aibă minim 25 mp utili, spaţiu de lucru şi să fie poziţionată într-o zonă centrală”. 

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank