2015-05-06

Afacere din propria locuinţă

O companie cehă caută un master francizat pentru o afacere care le oferă copiilor poveşti inedite.

Editura cehă „Blue Elephant” s-a bucurat de popularitate încă din urmă cu 17 ani , când a lansat un proiect indedit: cărţi personalizate, publicate doar la cerere. Cel mai interesant lucru este că eroii din cărţo erau de fapt personaje reale, fetiţe sau băieţei cărora li se oferea cadoul. Datorită succesului de care s-a bucurat acest concept casa de editură a dezvoltat rapid un concept de franciză pe care l-a extins pe mai multe pieţe.

Blue Elephant vrea sa vina prin franciza in Romania Fot. Blue Elephant

Blue Elephant activează pe piaţa cehă de 16 ani și continuă să-și dezvolte vânzările și rețeaua de parteneri la nivel internaţional.

Astăzi, în afara de Republica Cehă, franciza „Blue Elephant” poate fi găsită în Statele Unite ale Americii, Polonia şi Slovacia.

„Blue Elephant (elefantul albstru) are deja o experienţă vastă şi stie exact ce să le ofere copiilor. Acesta este motivul pentru care muncim constant pentru a oferi noi produse şi servicii”, spune Rafal Kvajtkovski, directorul reţelei de franciză din Polonia.

În afară de cărţi, care pot fi momentan achiziţionate şi online (prin intermediul unei aplicaţii de pe site), Blue Elephant a introdus o nouă serie de produse educaţionale: puzzle-uri şi jocuri care le dezvoltă copiilor gândirea logică şi diverse abilităţi. „Personajele şi produsele nostre îi vor ajuta pe copii să exploreze lumea cu mult umor”, spune Rafal Kvajtkovski. „Pregătim un program care ne va permite să printăm cărţi personalizate în mai multe limbi străine: engleză, cehă, germană. Considerăm că atunci când copiii citesc basme despre propria lor persoană vor fi mult mai motivaţi să înveţe o limbă străină”.

Potenţialii francizaţi trebuie să ştie că acesta este un business care implică o investiţie redusă şi nu cere condiţii speciale. Un avantaj este că aceştia pot derula o afacere editorială din confortul propriei case. Nu este nevoie de un stand în mall sau într-o librărie: tot ceea ce trebuie să aibă francizatul este un computer, o imprimantă laser şi un capsator. Francizorul asigură software-ul necesar şi o serie de produse semi-finite pentru printarea cărţilor.

„Investiţia poate fi recupertă doar din vânzarea a 100 de cărţi. Dacă francizatul are un numpr mare de prieteni şi de cunoştinţe, atunci recuperarea investiţiei n-ar trebui să fie o problemă”, spune spune Rafal Kvajtkovsk.

Editura cehă Blue Elephant a fost fondată în urmă cu 16 ani și oferă în principal cărți destinate tinerilor cititori. Prin intermediul cărților oferite de editură copiii se pot transpune în pielea personajelor și pot trăi minunatele aventuri ale acestora.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank