2015-01-30

Un nou concept echilibrat

După ce ne-au uimit cu viteza cu care deschid magazine, belgienii de la Mega Image promovează un stil de viață sănătos.

Mega Image a deschis un nou concept corner specializat, Equilibrium Health & Wellness, care va oferi consumatorilor o gamă extinsă de produse alimentare și nealimentare pentru un stil de viață echilibrat, natural și sănătos. Noul concept corner include aproximativ 2500 de produse alimentare și nealimentare, din peste 10 categorii diferite.

Mega Image a deschis un nou concept corner specializat, Equilibrium Health & Wellness Fot. Mega Image

Mega Image a lansat Equilibrium Health & Wellness, un nou concept corner specializat cu produse pentru un stil de viata sănătos.

Cu o suprafață de 130 mp, noul concept corner este integrat în magazinul Concept Store Piața Sudului, București și include o selecție de aproximativ 2500 de produse din peste 10 categorii diverse precum: produse alimentare bio, condimente, seminte și germeni, raw-vegan, nutritie sportiva, suplimente alimentare, vitamine, produse cosmetice naturale, spa, produse de curățat bio.

Un stil de viață echilibrat, sănătos și cât mai natural este cea mai potrivită alegere pentru o viață frumoasă. Dupa ce anul trecut am oferit consumatorilor noștri un magazin concept dedicat vinurilor bune, continuam in acest an cu noul concept corner Equilibrium Health & Wellness pentru a fi alături de toți consumatorii noștri pentru care un stil de viață sănătos reprezintă deja o alegere asumată”, a declarat Xavier Piesvaux, director general al Mega Image România.

Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanț de supermarketuri din România cu o rețea ce cuprinde în prezent 410 magazine în București, Constanța, Ploiești, Pitești, Brașov, Târgoviște și alte orașe din țară, sub marcile Mega Image (200), Shop&Go (208), AB COOL FOOD (1), Mega Drive (1). Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer international infiintat in 1867 in Belgia ce opereaza în prezent pe trei continente. La nivel național, Mega Image concurează cu Profi, Carrefour Express, La Doi Pași de la Metro, concepte care se dezvoltă și în sistem de franciză pe piața românescă.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank