Microuniversul mov în franciză
Din 6 februarie, bucureştenii se vor putea bucura de o nouă experianţă care promite să îi relaxeze total pe parcursul unei şedinţe de 60 de minute: Hotpod Yoga. Conceptul a fost adus prin franciză în România de 3 tinere antreprenoare, Anca Strugariu, Mirela Mardare şi Alexa Boeriu, legate de o prietenie de o viaţă şi pasiune pentru lifestyle sănătos, cu o investiţie de circa 35.000 de euro. Cele trei şi-au propus ca în acest an Hotpod Yoga să ajungă pe buzele tuturor bucureştenilor, urmând ca ulterior să dezvolte microuniversul mov şi în alte oraşe din ţară.
Anca este cea care a descoperit Hotpod Yoga în cartierul unde locuieşte la Londra: „A fost dragoste la prima ședință: studioul încălzit, luminat subtil şi mirosind divin, împreună cu metoda vinyasa fluidă și senzația de detoxifiere prin transpirație m-au făcut să uit pe moment de absolut toate grijile. Era în sfârşit acea combinaţie ideală între yoga, cardio şi relaxare!”.
Hotpod Yoga este un concept creat de doi londonezi, Max şi Nick, care şi-au dorit să găsească o metodă creativă de a face practica yoga accesibilă tuturor. Astfel s-a născut conceptul Hotpod: un studio portabil şi gonflabil încălzit la 37 de grade, o practică accesibilă oricui, un exerciţiu intens şi relaxant în acelaşi timp.
„Metoda Hotpod este un secvență vinyasa de 60 de minute, adaptabilă oricărui nivel. Diferenţa dintre Hotpod Yoga şi o şedinţă clasică de yoga este abordarea pe care o avem şi microuniversul creat în studioul nostru gonflabil. Focusul principal al Hotpod este o atitudine deschisă – punând accentul pe simplitate, speram să risipim anxietatea şi să-i încurajăm pe sceptici. Toată lumea este binevenita la orele noastre, indiferent de motivele fiecăruia, fie că este un abdomen plat, o flexibilitate ridicată sau ceva mai spiritual”, explică Alexa.
După ce au devenit cliente fidele în Londra, cele 3 tinere s-au întâlnit cu Nick şi Max, fondatorii companiei şi au discutat ideea de a aduce Hotpod Yoga şi la Bucureşti. Franciza a fost preluată la sfârşitul anului 2015, iar pe 15 ianuarie a avut loc lansarea informală a conceptului în România, cu un program de şedinţe limitat la 1 şedinţă pe zi.
„Credem că ceea este extraordinar într-o franciza, şi mai ales la Hotpod Yoga este relaţia win-win a ambelor părţi. Cei 2 fondatori, Max şi Nick, îşi doresc foarte mult să ne ajute pentru a crea un business de succes. De aceea am învăţat extrem de mult în ultimele luni de la ei despre tot ce înseamnă să conduci un business: strategie, marketing, costuri, viziunea lor despre yoga”, explică cele 3 antreprenoare.
Lansarea oficială va avea loc pe 6 februarie, când vor veni la Bucureşti şi cei doi fondatori ai conceptului. „După 6 februarie vom avea un program nou, cu 2-3 ţedinte pe zi. Studioul nostru gonflabil are capacitate limitată de 20 de persoane şi noi sperăm ca va fi întotdeauna plin!”, spune Alexa.
Hotpod Yoga a fost lansat în urmă cu doi ani în Marea Britanie. Conceptul a avut o creştere exponenţială cu 3 locaţii în Londra, 6 în alte oraşe britanice, una la Amsterdam, Bucureştiul fiind cea de-a treia Capitală europeană care se va putea bucura de beneficiile Hotpod Yoga.
Articole citite
Franciza Nomasvello, numarul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, a deschis un nou salon în ansamblul rezidențial Cosmopolis.
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon, de această dată în ansamblul rezidențial Cosmopolis din nordul Capitalei.
Ce poate fi mai benefic pentru o franciză decât prezența unor persoane cu notorietate la un eveniment al liderului mondial în centre de epilare definitivă, adică Nomasvello?
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon în orașul Otopeni.
Franciza Nomasvello, specializată în servicii de epilare definitivă și terapii faciale cu laser și IPL, caută parteneri pentru înființarea de noi centre în București și în alte orașe ale țării.
Cele mai citite
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca