Concept franţuzesc cu iz moldovenesc

Pe termen lung compania îşi propune realizarea în Bucureşti a unui centru logistic care să permită dezvoltarea unui sistem naţional de francizare începând din a doua jumătate a anului 2016.
Vineri
06.02.2015
Piaţa Victoriei primeşte un brand franţuzesc, dedicat produselor de patiserie artizanală, care are în plan francizarea în următorii ani.
 

La Folie, primul lanţ autohton de cafenele cu specific franţuzesc din România, dedicat produselor de patiserie artizanală, s-a lansat pe piaţa din Bucureşti, deschizând o primă locaţie în zona Pieţei Victoriei. La Folie a debutat în Iaşi, în Palas Mall, iar în urma rezultatelor financiare realizate, deschiderea unei noi locaţii, tot în centrul Iaşului şi abordarea pieţei bucureştene prin investiţii proprii au fost decizii strategice ce au stat la baza consolidarii poziţiei brandului pe piaţa de profil.

„Ţinta propusă pentru anul 2015, este extinderea pe piaţa bucureşteană prin deschiderea a încă două locaţii, astfel încât investiţia totală din Bucureşti în cele 3 locaţii şi laboratorul propriu, va ajunge la aproximativ 450.000 euro”, informează un comunicat de presă al companiei. Până la finalul anului 2016 se estimează, pe Bucureşti, atingerea unei cifre de afaceri de minim 1,5 milioane euro.

Strategia de extindere din Bucureşti vizează si abordarea unui nou segment de piaţa, cel al evenimentelor corporate şi nu numai, segment care, prin particularităţile sale, va presupune consolidarea structurii logistice.
Pe termen lung compania îşi propune realizarea în Bucureşti a unui centru logistic care să permită dezvoltarea unui sistem naţional de francizare începând din a doua jumătate a anului 2016. Prin investiţiile viitoare din Iaşi compania va urmari si posibilitatea extinderii in Chisinau.

SC Gourmanderie SRL, deţinătoarea brand-ului La Folie, este o companie cu capital integral românesc înfiinţată în 2012, ce deţine în prezent 3 locaţii situate în Iaşi şi în Bucureşti. Până în acest moment, investiţiile din Iaşi şi Bucureşti au creat aproximativ 65 de locuri de muncă, numărul acestora urmând să crească pana la sfârşitul anului 2015 la aproximativ 100.


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium

Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...

1 Declaratii
Final 10.11.2017
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”

Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!

1 Declaratii
Final 31.01.2017
Franciza Star Kebab trece Prutul

Vrei sa ști despre francize

1 Declaratii
Final 07.10.2016
Cafenea in loc de masina!

Ma mandresc cu acest copil. Impresionant articolul din pundtul lui de gandire. Multumesc celui ce l-a scris pentru ca in fraze scurte si concise a reusit sa exprime cum acest...

1 Declaratii
Final 01.09.2016
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

Ai revenit si ma bucur caci imi lipseau articolele tale...mult succes

2 Declaratii
Final 19.06.2015
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

In sfarsit un nou articol ,asteptam si ma bucur mult de tot...mult succes FORNETTI

2 Declaratii
Final 18.06.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Cu noul patron o sa le mearga la fel de bine...renumele e deja.

3 Declaratii
Final 12.05.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Premiile pentru studenti este un obicei care ar trebui pastrat si urmat de toti angajatorii.Nu pot trece cu vederea originea noului  angajator si nu as vrea sa am dreptate dar...

3 Declaratii
Final 11.05.2015