2015-02-09

Povestea din cutie

O franciză care promovează un stil de viaţă sănătos şi-a găsit cu succes locul într-o piaţă dominată de lanţurile de fast food.

În doar zece zile, lanţul românesc de restaurante SaladBox anunţat inaugurarea a două noi unităţi, ambele deschise în sistem de franciză, una în Băneasa Shopping City şi cea de-a doua peste hotare, în oraşul Heilbronn din Germania. SaladBox s-a născut din dorinţa de a promova un stil de viaţă sănătos şi de a oferi oamenilor o alternativă pentru mâncarea de tip fast-food.

n doar zece zile, lanţul românesc de restaurante SaladBox anunţat inaugurarea a două noi unităţi, ambele deschise în sistem de franciză Fot. Salad Box

Salad Box Heilbronn, Germania

Extinderea pe piaţa germană a venit din dorinţa de a arăta şi lumii din afara României că se poate mânca sănătos. Restaurantul este deschis de Salad Box în parteneriat cu un rezident român din Germania şi dispune de aceleaşi preparate pe care le găsiţi în orice restaurant Salad Box din România“, a declarat pentru ZF Dan Isai, 28 de ani, CEO şi unul dintre acţionarii SaladBox.

Brandul este controlat prin patru firme: Salad Box, Bio Box, Strident Team SRL-D şi Emma Salad SRL-D. Ultima este cea care deţine primul punct de lucru al acestui brand în lulius Mall din Cluj-Napoca şi drepturile privind francizarea brandului.

SaladBox este una dintre cele mai mari francize din România, cu puncte de lucru în 17 oraşe din România, printre care: Cluj-Napoca, Alba Iulia, Arad, Baia Mare, Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Ploieşti, Oradea, Timişoara, Braşov, Sibiu, Suceava, Satu Mare, Târgu Mureş, Craiova şi Târgu Jiu.

 

 

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank