2015-02-12

Panda iubeşte Asia

O platformă globală de comnezi de mâncare a anunţat o extindere agresivă extindere agresivă pe piaţa asiatică.

Piaţa asiatică devine din nou un pilon important pentru extinderea brand-urilor gastronomice. Foodpanda, platforma globală de comenzi de mâncare susținută de incubatorul german Rocket Internet, prezentă şi pe piaţa din România, anunță achiziția principalilor săi competitori din 7 țări asiatice, consolidându-și astfel poziția de lider pe toate piețele asiatice importante. Foodpanda a achiziţionat concurenţi din India, Malaezia, Singapore, Filipine, Pakistan, Hong Kong şi Thailanda.

Fot. FoodPanda

Foodpanda este prezentă și în România, colaborând, în prezent, cu peste 350 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați și Sibiu.

 "În urma acestor achiziții, Foodpanda devine liderul pieței de food delivery pe tot teritoriul Asiei de Sud - Est. Expertiza și experiența tuturor acestor companii locale ne vor ajuta să îmbunătățim semnificativ serviciile și paleta de bucătării oferite clienților noștri", declară într-un comunicat de presă  Ralf Wenzel, Co-Founder și CEO al Foodpanda group.

 În Malaezia, Filipine și Singapore, Foodpanda a achiziționat complet concurentul Food Runner, care funcționează în sistem de franciză și în Indonezia. În urma achiziției, compania se poziționează ca lider pe alte 4 piețe cheie din sud-estul Asiei, cu peste 1.200 de restaurante partenere din toate orașele importante din Malaezia, Singapore și Filipine.

La nivel global, Foodpanda este activă astăzi în peste 39 de țări, de pe 5 continente. Foodpanda este prezentă și în România, colaborând, în prezent, cu peste 350 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați și Sibiu, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din ţara noastră.

 Foodpanda, împreună cu brand-urile afiliate hellofood și Delivery Club, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în peste 40 de țări de pe cinci continente. Piaţa de comenzi de mâncare online este în continuă creşere atât în România, cât şi la nivel global. Programul tot mai aglomerat de la serviciu, care nu le permite angajaţilor să iasă în pauza de prânz şi nici să-şi gătească singuri după ce ajung acasă, sunt doar două motive pentru care multe persoane preferă să-şi comande mâncare online. În plus, în ţara noastră, un alt motiv important este reprezentat de preţul piperat al materiilor prime necesare pentru prepararea unor mâncăruri gătite.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

3

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank