Franciza care te face fericit
Fericirea este greu de definit, întrucât pentru fiecare în parte înseamnă altceva. Pe piaţa locală există o companie care le promite românilor că va încerca să îi facă fericţi. Este vorba despre Life Care, prima companie românească importatoare de produse bio, care şi-a anunţat recent inetenţia de a se extinde peste graniţe, prin franciză. Astfel, în perioada 11-14 februarie 2015, compania participă în Germania, la BIOFACH, principalul târg de produse alimentare organice din lume şi de produse pentru îngrijire personală bazate pe principii naturale.
După aproape 10 ani de consolidare a modelului de business pe plan local, dar şi prin agenţi, în ţări precum Italia, Spania sau Ungaria, compania vizează prin prezenţa la BIOFACH iniţierea colaborărilor cu parteneri atât din spaţiul european, cât şi din afara Europei, în scopul înfiinţării unor francize care să reproducă modelul de business şi în afara României.
„Life Care înseamnă un mod de viaţă mai sănătos şi mai fericit, principiu aflat la baza produselor comercializate, care beneficiază de certificări recunoscute pe plan naţional şi internaţional şi prin stimularea calităţilor antreprenoriale ale oamenilor şi, astfel, a prosperităţii lor”, a spus Cristian Oneţiu, co-fondator Life Care. „De aceea, ne propunem să ducem viziunea Life Care şi în alte ţări, cu acelaşi scop, de a le oferi oamenilor posibilitatea unei vieţi fericite în fiecare zi.”
Cu o cifră de afaceri de aproximativ 100 de milioane de dolari într-un deceniu de activitate, Life Care comercializează peste 500 produse premium naturale, cu elemente bio sau 100% bio, destinate îngrijirii personale, curăţeniei locuinţei şi suplimente naturale, aparţinând unor producători cu renume internaţional.
Produsele se înscriu în conceptul „Roata fericirii” care cuprinde şapte arii ale fericirii: sănătate şi imunitate, slăbire sănătoasă, sport & nutriţie, frumuseţe, îngrijirea casei, dezvoltare personală, bani şi antreprenoriat.
Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.