Franciza care creşte în reţeaua 4G
Reţeaua Vodafone de magazine deschise în sistem de franciză a depăşit 100 de unităţi, în 66 de oraşe din 36 de judeţe, la nivel naţional. “Prin acest program, oferim partenerilor de franciză un business la cheie sub brandul Vodafone. Din octombrie 2013 şi până în prezent, peste 50 de antreprenori au creat mai mult de 400 de locuri de muncă, în întreagă ţară. Acţiunile de promovare, implicarea permanentă în operaţiuni şi experienţă antreprenorilor în pieţele locale au fost elementul cheie în dezvoltarea, diferenţierea şi performanţă acestor francize.
Vom continua să dezvoltăm reţeaua de distribuţie prin canalul de francize şi acest model de business. Suntem satisfăcuţi de modul în care se desfăşoară dezvoltarea reţelei de francize, de performanţă şi de atenţia acordată clienţilor. În perioada următoare, vom extinde reţeaua de magazine în regim de franciză, cu zeci de noi locaţii”, a declarat Alexandru Băloi, Director, Indirect Sales & Distribution, Vodafone România.
În prezent, oraşele cu cel mai mare număr de magazine deschise în sistemul de franciză sunt: Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Piteşti, Arad, Baia Mare, Brăila, Iaşi, Ploieşti, Târgu Mureş, Câmpulung, Focşani, Piatra Neamţ, Slobozia, Suceava, Timişoara şi Zalău.
Reţeaua de magazine deschise în sistemul de franciză include şi 52 de unităţi deja aliniate la noua identitate şi noul design global al Grupului Vodafone. Utilizatorii Vodafone se pot bucura de cea mai bună experienţă de voce şi date în Supernet™ 4G, pe cele mai noi şi performanţe terminale, alături de produsele şi serviciile Vodafone.
Programul de Franciză Vodafone este un model de business ce îmbină experienţa de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciză. Magazinele din acest sistem au aceleaşi standarde de imagine şi calitate a serviciilor ca şi magazinele Vodafone. Partenerii au acces la know-how-ul, sistemele şi aplicaţiile Vodafone, precum şi la programele de pregătire pentru personalul de vânzări.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gama de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone are divizii în 26 de ţări, 54 de reţele partenere în întreaga lume şi operaţiuni de broadband fix în 17 ţări. La 31 decembrie 2014, Vodafone avea 438 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 11 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix.
Şi unul dintre cei mai importanţi concurenţi Vodafone din ţara noastră, Orange, dezvoltă un program de franciză pe piaţa locală, dedicat antreprenorilor cu iniţiativă. Sistemul de franciză al operatorului de telefonie mobilă a fost lansat în aprilie 2009. Un alt operator care a investit foarte mult în publicitate în ultimele luni este Telekom, rezultat din fuziunea Romtelecom-Cosmote. Rămâne să vedem dacă şi acesta va investi în dezvoltarea unei reţele de franciză.
Articole citite
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
O realitate socială care demonstrează că vârsta de la care este nevoie de ochelari este tot mai scăzută a dus la crearea francizei Ama Green Optic, iar rezultatele afacerii sunt conform așteptărilor.
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Sunt puține companiile specializate în construirea și reconstruirea terenurilor de sport, cu atât mai puțin cele în franciză.
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Finanțează deschiderea afacerii tale
Salut,interesant,vreau detalii și contact cu furnizorul . Mulțumesc !
Afacere de nișă, cu păpuși
Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti cum pot afla detalii despre franciza "Afacere de nisa cu papusi" Multumesc!
Pe piața de curierat se câștigă bine
Ce trebue sa fac pentru colaborare sau franciza
O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
Functioneaza si in Romania? Unde si cu ce investitii?
Spălatul rufelor în franciză
Super tare știu conceptul și chiar sunt interesat!
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
TE-AI SUPARAT PE NOI SI NU MAI VREI SA PUBLICI NIMIC T E R U G A M I N S I S T E N T MAI SCRIE CEVA ORICE
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Mi - e dor de articolele tale frumoase redactate intr-o forma impecabila...sa fie oare sfarsitul ?
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Cand este vorba de Cluj termenii crestere,succes...sunt la ei acasa si nu numai la Cluj