Franciza care creşte în reţeaua 4G

Vodafone are în acest moment aproximativ 160 de magazine proprii şi alte câteva sute de magazine deţinute de partenerii exclusivi.
Miercuri
25.03.2015
Vodafone are planuri ambiţioase pentru sistemul de franciză al companiei.
 

Reţeaua Vodafone de magazine deschise în sistem de franciză a depăşit 100 de unităţi, în 66 de oraşe din 36 de judeţe, la nivel naţional. “Prin acest program, oferim partenerilor de franciză un business la cheie sub brandul Vodafone. Din octombrie 2013 şi până în prezent, peste 50 de antreprenori au creat mai mult de 400 de locuri de muncă, în întreagă ţară. Acţiunile de promovare, implicarea permanentă în operaţiuni şi experienţă antreprenorilor în pieţele locale au fost elementul cheie în dezvoltarea, diferenţierea şi performanţă acestor francize.

Vom continua să dezvoltăm reţeaua de distribuţie prin canalul de francize şi acest model de business. Suntem satisfăcuţi de modul în care se desfăşoară dezvoltarea reţelei de francize, de performanţă şi de atenţia acordată clienţilor. În perioada următoare, vom extinde reţeaua de magazine în regim de franciză, cu zeci de noi locaţii”, a declarat Alexandru Băloi, Director, Indirect Sales & Distribution, Vodafone România.

În prezent, oraşele cu cel mai mare număr de magazine deschise în sistemul de franciză sunt: Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Piteşti, Arad, Baia Mare, Brăila, Iaşi, Ploieşti, Târgu Mureş, Câmpulung, Focşani, Piatra Neamţ, Slobozia, Suceava, Timişoara şi Zalău.

Reţeaua de magazine deschise în sistemul de franciză include şi 52 de unităţi deja aliniate la noua identitate şi noul design global al Grupului Vodafone. Utilizatorii Vodafone se pot bucura de cea mai bună experienţă de voce şi date în Supernet™ 4G, pe cele mai noi şi performanţe terminale, alături de produsele şi serviciile Vodafone.

Programul de Franciză Vodafone este un model de business ce îmbină experienţa de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciză. Magazinele din acest sistem au aceleaşi standarde de imagine şi calitate a serviciilor ca şi magazinele Vodafone. Partenerii au acces la know-how-ul, sistemele şi aplicaţiile Vodafone, precum şi la programele de pregătire pentru personalul de vânzări.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gama de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone are divizii în 26 de ţări, 54 de reţele partenere în întreaga lume şi operaţiuni de broadband fix în 17 ţări. La 31 decembrie 2014, Vodafone avea 438 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 11 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix.  

Şi unul dintre cei mai importanţi concurenţi Vodafone din ţara noastră, Orange, dezvoltă un program de franciză pe piaţa locală, dedicat antreprenorilor cu iniţiativă. Sistemul de franciză al operatorului de telefonie mobilă a fost lansat în aprilie 2009.  Un alt operator care a investit foarte mult în publicitate în ultimele luni este Telekom, rezultat din fuziunea Romtelecom-Cosmote. Rămâne să vedem dacă şi acesta va investi în dezvoltarea unei reţele de franciză.

 


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe