Rețeta de succes a francizei

BITE este un concept creat de 2 antreprenori maghiari. După extinderea cu succes pe piața maghiară, compania caută francizați și în România.
Vineri
10.04.2015
Investirea în produse noi și adaptarea la cerințele pieței- sunt două ingrediente pe care rețeaua de franciză Bite le folosește permanent.
 

Unul dintre principalele obiective pe care rețeaua de patiserii cafenele BITE și le-a stabilit se numără inovația continuă pentru a asigura un business de succes. Acestuia i se alătură adaptarea la provocările mediului înconjurător împreună cu stabilirea permanentă a unor obiective pentru viitor. Business-ul care are la bază întreaga gastronomie maghiară, pe lângă mult îndrăgitele produse cu specific unguresc, a introdus două noi produse: plăcinta cu carne de porc și sos de roșii și plăcinta cu carne de pui și sos de ciuperci.

Reprezentanții companiei continuă și dezvoltarea rețelei de franciză a conceptului Food Truck Bite. Acestea vor păstra în continuare delicioasele preparate din carne de porc la grătar, dar și tot felul de tipuri de sandvișuri, burgeri. Meniurile au primit însă și un nou preparat: înghețata de primăvară carfe poate fi consumată chiar pe terasa amenajată în fața restaurantului mobil.

Dezvoltarea rețelei de franciză și investirea permanentă în produse de calitate este confirmată și de reprezentanții Asociației Maghiare de Franciză, unde BITE a aderat de curând. ”Asociația de Franciză are o experiență considerabilă în acest domeniu datorită perioadei îndelungate în care a activat în acest domeniu. BITE oferă într-adevăr partenerilor o rețetă de succes și bucuroși că aceștia ni s-au alăturat pentru că la rândul nostru putem beneficia de sfaturile unor experți în piață”, a declarat Riffer Károly, CEO-ul companiei.

Brand-ul maghiar BITE oferă 2 concepte interesante pentru cei care vor să-și deschidă o franciză din domeniul gastronomiei: BITE Bakery Cafe și BITE Sausage & Beer (conceptul Food Truck). Rreprezentanții companiei caută parteneri în țara noastră. Investiția într-o cafenea BITE Bakery se ridică la circa 55 - 65.000 de euro, sumă ce include taxa de intrare în rețea, costurile de dezvoltare (mașinării și echipamente) și trainigul inițial. Investiția într-un concept Sausage & Beer este ceva mai mică, întrucât echipamentele necesită costuri mai reduse.


Elena Cărăușu
ziarist
/2/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium

Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...

1 Declaratii
Final 10.11.2017
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”

Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!

1 Declaratii
Final 31.01.2017
Franciza Star Kebab trece Prutul

Vrei sa ști despre francize

1 Declaratii
Final 07.10.2016
Cafenea in loc de masina!

Ma mandresc cu acest copil. Impresionant articolul din pundtul lui de gandire. Multumesc celui ce l-a scris pentru ca in fraze scurte si concise a reusit sa exprime cum acest...

1 Declaratii
Final 01.09.2016
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

Ai revenit si ma bucur caci imi lipseau articolele tale...mult succes

2 Declaratii
Final 19.06.2015
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

In sfarsit un nou articol ,asteptam si ma bucur mult de tot...mult succes FORNETTI

2 Declaratii
Final 18.06.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Cu noul patron o sa le mearga la fel de bine...renumele e deja.

3 Declaratii
Final 12.05.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Premiile pentru studenti este un obicei care ar trebui pastrat si urmat de toti angajatorii.Nu pot trece cu vederea originea noului  angajator si nu as vrea sa am dreptate dar...

3 Declaratii
Final 11.05.2015