Retailerul 4F este în creștere rapidă
Brandul 4F este cunoscut în principal datorită sponsorizărilor acordate sportivilor polonezi și a personalului tehnic pentru Jocurile Olimpice din această vară. Cu toate acestea, magazinele cu echipamente sportive ale companiei OTCF sunt disponibile în primul rând pentru iubitorii de activități fizice sau sportive.
„La cele 140 de magazine existente am adăugat în acest an cele trei noi showroom-uri deschise în zone comerciale cu trafic intens. Acestea sunt situate în Torun Mall Copernic, Wroclaw și Lublin Terase Arcades. Fiecare dintre ele are mai mult de 140 metri pătraţi”, spune Małgorzata Gabryś, director de investiții și dezvoltare a companiei OTCF, proprietarul brandului 4F.
Francizorul are planuri pentru a deschide 14 puncte noi de vânzare, iar cele 10 deja existente își vor schimba decorul. Mai întâi a fost magazinul din galeria Focus Mall Zielona Gora, unde spațiul comercial s-a lărgit de la 97 la 190 metri pătrați, devenind cel mai mare salon de franciza 4F. Prin urmare, magazinul a trebuit să-și schimbe locația, așa că el a fost mutat în magazinele din cartierul Badura și în magazinele Wojas și Reebok.
”Pentru clienții, aceasta înseamnă cumpărături în condiții mai confortabile”, susține Marta Radziwon, director al galeriei Focus Mall Zielona Gora.
Strategia de dezvoltare 4F prevede deschiderea în orașele cu mai mult de 30 de mii de locuitori rezidenți. Suprafața preconizată a spațiilor este de 110-150 metri pătrați. Francizorul ajută partenerii în găsirea locației și ulterior în negocierile și condițiile financiare ale contractului de leasing. Cu toate acestea, aplicațiile cele mai frecvente din partea antreprenorilor sunt cele cu propuneri concrete de locații. Investiția pe un metru pătrat este de circa 2000 lei. Aceasta este o valoare suficientă pentru executarea spațiilor "la cheie". Cooperarea cu franciza 4F se bazeaza pe modelul clasic de vânzare a depozitului. Francizorul ofer[ produse partenerilor în depozit și remunerația ia forma unui comision din vânzări.
”Partenerul nostru de afaceri ideal ar trebui să aibă experiență în desfășurarea activităților comerciale cu alte tipuri de haine de marcă. Nu necesită să fie sportiv activ, dar un sportiv este întotdeauna binevenit printre proprietarii de magazine. Partenerul 4F ar trebui să se implice activ în gestionarea magazinului: consolidarea echipei, procedurile de pus în aplicare, precum și cooperarea permanentă cu departamentele noastre de asistență”, precizează Margaret Gabryś. ”De câțiva ani nu se mai observă o sezonalitate clasică în vânzări, am reușit să reducem acest fenomen prin schimbarea mixului de produse în anotimpurile primăvara și vara. Fiecare magazin are o categorie de produse stabilită în funcție de dimensiune. Prin urmare, la începutul discuțiilor cu clienții francizaţi se sugerează că este benefică o suprafața mai mare în contractul de închirier”, a mai spus Margaret Gabryś.
Articol preluat si tradus din http://franchising.info.pl
Autor: Daniel Wilk
Articole citite
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..