2016-11-01

Spălătorie la supermarket

Francizorul polonez Ecomyjnia ţinteşte parcările marilor magazine cu spălătorii auto.

„Francizele noastre au posibilitatea de a profita de locațiiile din parcările existente pentru mai multe rețele de hiper și supermarketuri”, spune Michal Borkowski, reprezentantul companiei poloneze Ecomyjnia. Francizatul poate deschide spălătorii auto cu minim două stații de curăţare pentru fiecare lot de parcare, staţii care vor fi amplasat sub corturi speciale. În prealabil, francizatul încheie un contract cu managerii hypermarketurilor respective, prin care se oferă acces la parcare şi la spaţii de promovare necesare. Francizorul pregătește un echipament complet gata de spălare, cu toate dotările necesare, cum ar fi mașinile cu abur și aspiratoare. Mărimea medie a spaţiului de spălare ocupat de automobile este de 40-50 metri pătraţi. Costul investiției ce trebuie suportată de francizat este de aproximativ 50.000 de lei.

Ecomyjnia Fot. Ecomyjnia

Francizatul poate deschide spălătoria auto cu minim două stații pe un lot de parcare, spălătorie care va fi amplasată sub corturi speciale. Hypermarketul oferă acces la promovarea necesară.

Avantajul acestui tip de spălătorie auto constă în faptul că francizatul poate transporta echipamentele oriunde și să nu se limiteze numai la curățarea mașinilor din parcarea supermarketurilor. „Dispozitivul de rețea poate fi utilizat pentru casele ce necesită curățare cu abur, apartamente, birouri, îndepărtarea graffiti de pe pereţii clădirilor, dezinfectarea spațiilor industriale, curățarea fațadelor, pavaj, garduri sau acoperișuri. Cam jumătate din lucrările executate de franciyat ar trebuie să fie din această zonă”, mai spune Michal Borkowski.

Minim pentru a intra în această afacere în franciză este achiziţia a 3-4 dispozitive, al căror cost este cuprins în intervalul 25-40.000 lei. Pentru operarea mobilă a francizei spălătorie auto este nevoie de o dubă. Francizorul poate sprijini francizatul în achiziționarea dubei, oferind persoanele de contact cu saloane de vehicule noi şi second hand. Nu există nici o taxă pentru intrarea în rețea. Francizatul plătește lunar o taxă fixă ​​şi chiria pentru spaţiul ocupat în parcare, sumă ce în total poate reprezenta 600 lei lunar. Francizorul învață noii parteneri modul de utilizare a echipamentului. În opinia sa, Michal Borkowski spune că pentru a recupera banii investiţi în spălătoria auto este nevoie de un an de activitate.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Carol Popa

ziarist
Trimite pe autor

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank