Clienții pierd în greutate, francizații câștigă

Francizaţii Sunkins realizează încasări din consultaţii şi crearea dietei, aproximativ 70% din venituri, şi din vânzarea suplimentelor alimentare, aproximativ 30% din venituri.
Marţi
15.11.2016
Birourile pentru dietă Sunkins oferă şansa unei alimentaţii sănătoase, adaptată la metabolism.
 

Moda dietelor pentru slăbit este în vogă de câţiva ani buni şi în Estul Europei, aşa că piaţa oferă o cerere potenţială în creştere. Pe asta s-a bazat şi proprietarul brandului Sunkins, din Cehia, atunci când a decis expansiunea în franciză a modelului de business. Sunkins deţine în Cehia 85 de birouri pentru dietă, dintre care cinci birouri proprii şi 80 de francize şi începând din 2015 a început să se extindă în Europa.

În clinicile Sunkins se pune bază pe așa-numitele analize nutriționale tipologie. Prin analiza genelor, a sângelui, a pH-ul corpului, a abilităţilor fizice şi mentale, se poate obţine cel mai bun mod de a atinge greutatea corporală ideală și un plus de sănătate. Clientul primeşte o listă de alimente adecvate organismului său, care îl va ajuta să ardă în mod natural din grăsimea acumulată și să piardă în greutate fără efectul yo-yo, prin care greutatea revine după o perioadă. Clientul află, de asemenea, care sunt alimente nepotrivite pentru el şi care îi influenţează negativ metabolismul.

Franciza pentru licența pe care trebuie să o plătească francizaţii este de aproximativ 15 mii lei. Costul zł scară de diagnosticare. Este necesar, de asemenea, un spaţiu cu o suprafață de circa 50 metri pătraţi, într-o yonp cu trafic şi acces stradal. Mai este necesară realizarea unui site de prezentare a serviciilor oferite. Echipamentul costă aproximativ 10 mii lei. O altă investiţie constă în realiyarea siteului(aproximativ 2,5 mii lei), calculatoare pentru nutriţionist şi asistent şi achiziţia unor suplimente alimentare în valoare de aproximativ 5 mii lei.

Francizorul se asigură prin activităţi de training, administrative şi de marketing că birourile de dietă încep să fie în general profitabile după 2-3 luni de la deschidere, iar randamentul investițiilor poate fi amortizat la sfârșitul anului de funcţionare. În cursul cooperării francizatul trebuie să plătească francizorului o valoare de încărcare, care depinde de numărul de clienți. Clientul plătește pentru dieta de trei luni între 765 şi 2100 lei (în funcție de complexitatea sa și dacă este vorba de o slăbire sau dieta de sănătate). Pentru fiecare client francizorul colectează 154 lei taxe unice.

Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !


Carol Popa
ziarist