Inovațiile IT aduc vânzări și în franciză
Grupul croat Cammeo a participat în perioada 4-5 noiembrie la Târgul pentru servicii de transport public și taximetrie din Germania, de la Koln, cu aplicația Taxi Navigator, soluția software utilizată ca interfață pentru gestionarea comenzilor telefonice sau online. Noua soluție IT concepută de softiștii grupului Cammeo are de curând o prezentare și în limba română, în care se specifică disponibilitatea companiei croate de a oferi francize pentru această aplicație pe piața locală.
”Taxi Navigator este un sistem unic și inovator de operare pentru gestionarea activității de taxi - de la conducere, call center, prin intermediul unui driver pentru utilizatorul final - și pe baza celor mai noi soluții IT și de comunicare GPRS. Sistemul nostru a fost testat în timp real și oferă o imagine clară a activității companiei și simplifică astfel sarcinile de a derula o afacere prin optimizarea controlată a resurselor”,explică Tomislav Opic, director de vânzări Taxi Navigator.
Sistemul este de fapt conceput în anii anteriori și constant modernizat și dezvoltat, astfel încât acum se poate considera că a ajuns la maturitate. Accentul, spune Tomislav Opic, a fost pus pe dezvoltarea tehnologică și stabilirea unor standarde de calitate. ”Deși suntem o companie relativ tânără, în câțiva ani am reușit să liberalizăm piața de taxi din Croația, și foarte curând am devenit sinonim cu servicii de calitate și de încredere”, spune el.
În 2014, Grupul Cammeo a lansat o afacere de franciză, astfel încât Taxi Navigator a devenit indispensabilă pentru multe companii de taximetrie, Taxi Navigator a devenit o soluție software și pentru alte piețe, sistemul este folosit de diverse asociații de taxi din Serbia, Muntenegru, Kosovo, Bosnia și Herțegovina, Macedonia, iar din 2015 se aplică și în Qatar.
”Suntem singurul furnizor de servicii de taxi în această parte a Europei care a fost certificat ISO 9001 - Sistemul de management al calității. In fiecare an, mai mult de șase milioane de pasageri folosesc serviciile noastre, și această cifră va continua să crească”, mai spune Opic. Participarea la târgul din Köln este doar primul pas spre o promovare mai puternică și de expansiune internațională. Târgul va fi, prin urmare, o oportunitate pentru cei care doresc să se familiarizeze cu sistemul și să –și asigure eficiența soluțiilor Taxi Navigator.
Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !
Articole citite
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Ca să devii lider în educația digitală a copiilor și să le sporești șansele în viitor trebuie doar să te alături rețelei de franciză Academia Micilor Developeri.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
Cele mai citite
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Franciza a fost recunoscută în multe țări ca o modalitate de succes pentru dezvoltarea afacerilor. Franciza și-a câștigat un renume și în România după ce mulți investitori au folosit această metodă pentru a-și deschide afaceri sigure și profitabile.