Inovațiile IT aduc vânzări și în franciză
Grupul croat Cammeo a participat în perioada 4-5 noiembrie la Târgul pentru servicii de transport public și taximetrie din Germania, de la Koln, cu aplicația Taxi Navigator, soluția software utilizată ca interfață pentru gestionarea comenzilor telefonice sau online. Noua soluție IT concepută de softiștii grupului Cammeo are de curând o prezentare și în limba română, în care se specifică disponibilitatea companiei croate de a oferi francize pentru această aplicație pe piața locală.
”Taxi Navigator este un sistem unic și inovator de operare pentru gestionarea activității de taxi - de la conducere, call center, prin intermediul unui driver pentru utilizatorul final - și pe baza celor mai noi soluții IT și de comunicare GPRS. Sistemul nostru a fost testat în timp real și oferă o imagine clară a activității companiei și simplifică astfel sarcinile de a derula o afacere prin optimizarea controlată a resurselor”,explică Tomislav Opic, director de vânzări Taxi Navigator.
Sistemul este de fapt conceput în anii anteriori și constant modernizat și dezvoltat, astfel încât acum se poate considera că a ajuns la maturitate. Accentul, spune Tomislav Opic, a fost pus pe dezvoltarea tehnologică și stabilirea unor standarde de calitate. ”Deși suntem o companie relativ tânără, în câțiva ani am reușit să liberalizăm piața de taxi din Croația, și foarte curând am devenit sinonim cu servicii de calitate și de încredere”, spune el.
În 2014, Grupul Cammeo a lansat o afacere de franciză, astfel încât Taxi Navigator a devenit indispensabilă pentru multe companii de taximetrie, Taxi Navigator a devenit o soluție software și pentru alte piețe, sistemul este folosit de diverse asociații de taxi din Serbia, Muntenegru, Kosovo, Bosnia și Herțegovina, Macedonia, iar din 2015 se aplică și în Qatar.
”Suntem singurul furnizor de servicii de taxi în această parte a Europei care a fost certificat ISO 9001 - Sistemul de management al calității. In fiecare an, mai mult de șase milioane de pasageri folosesc serviciile noastre, și această cifră va continua să crească”, mai spune Opic. Participarea la târgul din Köln este doar primul pas spre o promovare mai puternică și de expansiune internațională. Târgul va fi, prin urmare, o oportunitate pentru cei care doresc să se familiarizeze cu sistemul și să –și asigure eficiența soluțiilor Taxi Navigator.
Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !
Articole citite
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
First Cafe este locul unde pasiunea, emoția și dragostea de viață se regăsesc de la prima ceașcă de cafea, iar fondatorul francizei așteaptă, cu bucurie și dedicare, noi parteneri.
Cea mai apreciată franciză europeană în educație și divertisment științific pentru copii, Fun Science-Profesorii Trăsniți, a deschis primul centru de edutainment “The Lab”.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină