2016-11-18

Biroul de vacanţe în franciză

Eximtur continuă oferta de francizare pentru activităţi de turism şi în 2017.

Numărul unităţilor deschise de Eximtur în sistem de franciză a ajuns la 12. Francizorul a extins aria de adresabilitate, în sensul că pot obţine o franciză Eximtur, pe lângă agenţiile de turism deja active, şi alte entităţi din domenii diverse de activitate care doresc să dezvolte agenţii de călătorii, precum şi hotelierii care doresc să dezvolte agenţii de călătorii sub brandul Eximtur.

Eximtur Fot. Eximtur

Timpul estimat de implementare a francizei Eximtur, din momentul deciziei de implementare de către francizat este estimat la aproximativ 3 luni, timp în care francizatul va realiza investiţiile necesare iar francizorul va oferi training de specialitate angajaţilor francizatului.

Taxa de intrare în franciza Eximtur este de 2000 euro platibilă o singura dată, iar redevenţa anuală este de 500 euro, indiferent de câţi clienţi a atras francizatul în anul respectiv. Investiţia iniţială necesară implementării francizei este estimată la aproximativ 10.000 euro şi include echiăpamente şi softuri specifice activităţilor de turism. Investiţia nu include amenajarea spaţiului în care agenţia va funcţiona şi va interacţiona cu clienţii.

Avantajele francizaţilor Eximtur sunt legate în principal de posibilitatea lansării unei afaceri la cheie în domeniul agenţiilor de călătorii, beneficiind de integrarea într-o reţea funcţională de agenţii capabilă să furnizeze servicii complexe şi complete în acest domeniu.

Unul dintre beneficiile majore ale francizaţilor din domeniul turismului este accesul gratuit la sisteme soft de rezervări şi vânzări de bilete de avion, servicii de cazare, precum şi pachete turistice negociate cu hotelierii pentru un număr mare de oferte, ceea ce face ca oferta cu care se prezintă francizatul în faţa clienţilor să fie una competitivă.

Pe lângă aceste beneficii, Eximtur are în vedere includerea francizatului în programul de promovare de agenţie de călătorii din România, program desfăşurat în mod constant de EXIMTUR prin acţiuni de tipul: participări la târguri, editare cataloage şi broşuri, marketing on line, promovare TV şi radio, concursuri şi promotii, campanii presă şi PR, evenimente.

Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Carol Popa

ziarist
Trimite pe autor

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank