2016-11-22

Lecție de profit din cursuri educative

Francizații Planet Robot obțin profit din efectuarea de ateliere pe robotică în școli. Pentru vacanțe au găsit alte soluții.

Planet Robot este un workshop interactiv despre robotica pentru copii și tineri organizat de francizor în Polonia. Un exemplu bun și pentru piața românească, unde abundă afacerile mici cu cursuri de robotică organizate pe plan local, dar niciunul dintre acestea nu beneficiază de un brand puternic prin care să ofere siguranță și garanții părinților plătitori. Pe parcursul semestrelor școlare, participanții parcurg programul pe doua nivele - începător și cursuri continue. Costul atelierului de lucru pentru un semestru este în jur de 700 złoți(aproximativ 700 lei în moneda națională), dar francizații sunt liberi să stabilească prețurile pentru elevii lor în funcție de piețele pe care își desfășoară activitatea.

Planet Robot Fot. Planet Robot

Potențialul francizat Planet Robot ar trebui să aibă un capital inițial de 30-50 de mii złoți. Francizorul percepe o taxă de licență lunară de 12 la sută din cifra de afaceri. Perioada de recuperare a investiției variază între 6 și 10 luni.

”Prețurile depind de capacitățile, costurile și aranjamentele francizaților. Vom lăsa mână liberă celor care își desfășoară activitățile.În Varșovia și Wroclaw, în cazul în care avem sucursale, pentru cincisprezece întâlniri de două ore ar trebui să plătească aproximativ 700 złoți de persoană. Pentru perioada vacanțelor am stabilit programe de activitate continuă, prin tabere de zi”, spune Michael Kaciak, director de rețea de franciza Planet Robot.

Noțiunea de tabere de zi este mai rar întâlnită în România. Sunt tabere în care părinții își duc copiii dimineața și îi iau la încheierea programului, seara.

În plus față de ateliere și tabere de zi, Planet Robot apare, de asemenea, la evenimente, evenimente în aer liber și petreceri aniversare. Francizatul nu are nevoie să dețină proprietate pentru a fi acceptat în franciză.

Francizatul poate conta pe formarea și susținerea de introducere pe piață sub formă de desene sau modele grafice gata făcute și consiliere în implementarea campaniilor publicitare. Francizorul percepe o taxă de licență lunară de 12 la sută din cifra de afaceri. Perioada de amortizare variază între 6 și 10 luni, în funcție de momentul începerii activităților.

Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Carol Popa

ziarist
Trimite pe autor

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank