Filozofia relaţiilor cu clienţii
Costumer Relationship Management (Gestiunea Relaţiilor cu Clienţii), abreviat ca CRM, este instrumentul ideal pentru administrarea interacţiunilor companiei cu clienţii acesteia. De câţiva ani CRM sprijină în mod eficient activitatea comercianţilor şi a managerilor departamentelor de vânzări şi servicii clienţi.
CRM este un software care gestionează şi optimizează relaţia cu clienţii şi prospecţii companiei. Acesta implică folosirea tehnologiei pentru organizarea activităţilor, inclusiv activităţi de vânzări, marketing, precum şi asistenţă pentru clienţi şi service. Unele firme nu-şi definesc în mod clar obiectivele anumitor proiecte. O organizare defectoasă a unei instituţii care vrea să implementeze sistemul CRM, precum şi o estimare eronată a investiţiei necesare poate cauza eşecul a numeroase proiecte.
În general sistemul CRM este utilizata de companiile mari însă este foarte util şi firmelor mici şi mijlocii. Pentru a implementa cu succes acest sistem, trebuie să ai cunoştinţe solide de management şi o pregătire temeinică în relaţiile cu clienţii. De asemenea trebuie să-ţi pregăteşti întreaga echipă pentru instalarea acestei aplicaţii. După ce ai alcătuit un portret detaliat al clientului companiei tale, poţi folosi tehnologia pentru a crea o relaţie solidă cu acesta. Vei învăţa cum să interacţionezi cu clienţii, cum să-i faci loiali companiei tale şi cum să-ţi majorezi veniturile.
Implementarea unui sistem CRM aduce o serie de beneficii companiei: gestionează eficient relaţiile cu clienţii, eficientizează activitatea departamentului de vânzări, studiază comportamentul clienţilor în vederea colectării de feedback şi implicit are efect asupra personalizării ofertei companiei, facilitează fidelizarea clienţilor existenţi, targetează eficient clienţii şi potenţialii clienţi ai companiei.
Dr. Agata Stachowicz-Stanusch şi Maciej Stanush de la Academia Americană de Management demonstrează utilitatea pe care o aduce sistemul CRM. Întocmirea unui raport de activitate săptâmânal durează aproximativ 120 de minute. În schimb, dacă foloseşti sistemul CRM, timpul se reduce la doar 1 minut. Dacă într-o lună trebuie să întocmeşti patru rapoarte de activitate, economiseşti în total 476 de minute.
Efectele implementării unui sistem CRM se vor observa în întreaga activitate a companiei. Perioada de amortizare a investiţiei pentru instalarea acestei aplicaţii n-ar trebui să depăşească un an. În România există deja un grup destul de mare de utilizatori CRM, iar companiile care folosesc acest sistem fac faţă mult mai uşor competiţiei globale.
(E.C. & M.K. )Articole citite
Logo-ul este primul lucru care le vine în minte oamenilor despre un brand, motiv pentru care este important ca aceștia să îl rețină ca pe o aminitire pozitivă.
Chiar dacă multe dintre ele sunt „locuri în care nu se întâmplă nimic“, business-urile locale se pot dezvolta foarte bine şi în oraşele mici. Trebuie să fiţi doar mai atenţi la specificul fiecărei localităţi în parte şi mai ales la necesităţile locuitorilor. Publicaţia „Adevărul“ ne propune o trecere în revistă cu idei de afaceri în oraşe mici.
Ernst&Young a publicat raportul Women. Fast forward: The time for gender parity is now, care și-a propus să afle răspunsul la două întrebări: care sunt cele mai importante bariere în dezvoltarea profesională a femeilor şi care sunt elementele care le pot propulsa în carieră.
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
Jones Lang LaSalle a realizat un studiu care analizează extinderea şi prezenţa a 250 de retaileri internaţionali în peste 57 de pieţe comerciale importante. Citeşte pe ce loc se află Bucureştiul şi ce capitală ocupă poziţia fruntaşă.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
Subiecte populare in Forum
Alocații pentru copii
Spune-mi, cu pașaport românesc pot primi alocații pentru copii până la 18 ani? Am citit informatiile de pe site https://cetatenie.md/detskie-posobiya/
Reputația francizei, un aspect esențial
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacere pusă la cale într-o cafenea
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Starbucks vine în biroul companiilor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
KFC preferă mall-urile
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacerile Safety Broker au crescut în timpul crizei
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Profi ia locul Rapidului din Brașov
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Franciza de provincie: un business cu suflet
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...