Arta de a dărui
Anul calendaristic ne oferă o mulţime de ocazii în care putem oferi cadouri în mediul business. Crăciunul, aniversările (ziua de naştere sau onomastica), ziua firmei sunt câteva dintre ocaziile în care poţi oferi cadouri, însă ai grijă să nu exagerezi cu „atenţiile” oferite. Nu trebuie să impresionezi cu un cadou scump sau voluminos. De cele mai multe ori oferi un cadou în mediul business cu intenţia de felicita o persoană, de a-i mulţumi acesteia sau pentru a încuraja o relaţie de afaceri. Ultimul lucru pe care ţi-l doreşti este să-l jigneşti pe destinatorul cadoului, aşa că e bine să urmezi câteva sfaturi pentru a oferi cadoul potrivit.
Cadoul perfect?
Dacă eşti foarte atent îl poţi găsi cu uşurinţă. Cel mai important lucru este să oferi ceva de calitate. Un cadou de dimensiuni reduse, dar cu o calitate extraordinară a materialului şi cu un design plăcut va fi întotdeauna apreciat. Alte aspecte care merită luate în considerare sunt: originalitatea, individualitatea şi utilitatea. Însă nu doar cadoul este important, ci şi modul în care îl oferi.
Instrucţiuni pentru alegerea unui cadou
- Asigură-te că destinatarul cadoului nu face parte dintr-o organizaţie care adoptă o politică anti-cadouri. Poţi afla acest lucru de la o secretară sau de la departamentul de resurse umane al companiei.
- Gândeşte-te ce imagine va crea despre compania ta cadoul pe care îl oferi, mai exact ce mesaj va transmite acesta
- Află cât mai multe informaţii despre destinatar pentru a-i putea oferi acestuia un cadou util.
- Alege un produs de calitate, al unui brand cunoscut. Produsele ieftine, cu o calitate îndoielnică, pot transmite un mesaj negativ destinatarului în legătură cu importanţa pe care o acorzi relaţiei voastre.
- Pe cât posibil încearcă să livrezi personal cadoul: acest efort va creşte importanţa gestului tău.
Articole citite
Logo-ul este primul lucru care le vine în minte oamenilor despre un brand, motiv pentru care este important ca aceștia să îl rețină ca pe o aminitire pozitivă.
Chiar dacă multe dintre ele sunt „locuri în care nu se întâmplă nimic“, business-urile locale se pot dezvolta foarte bine şi în oraşele mici. Trebuie să fiţi doar mai atenţi la specificul fiecărei localităţi în parte şi mai ales la necesităţile locuitorilor. Publicaţia „Adevărul“ ne propune o trecere în revistă cu idei de afaceri în oraşe mici.
Ernst&Young a publicat raportul Women. Fast forward: The time for gender parity is now, care și-a propus să afle răspunsul la două întrebări: care sunt cele mai importante bariere în dezvoltarea profesională a femeilor şi care sunt elementele care le pot propulsa în carieră.
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
Jones Lang LaSalle a realizat un studiu care analizează extinderea şi prezenţa a 250 de retaileri internaţionali în peste 57 de pieţe comerciale importante. Citeşte pe ce loc se află Bucureştiul şi ce capitală ocupă poziţia fruntaşă.
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Subiecte populare in Forum
Alocații pentru copii
Spune-mi, cu pașaport românesc pot primi alocații pentru copii până la 18 ani? Am citit informatiile de pe site https://cetatenie.md/detskie-posobiya/
Reputația francizei, un aspect esențial
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacere pusă la cale într-o cafenea
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Starbucks vine în biroul companiilor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
KFC preferă mall-urile
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacerile Safety Broker au crescut în timpul crizei
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Profi ia locul Rapidului din Brașov
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Franciza de provincie: un business cu suflet
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...