Cât de sigură e parola ta?
Cel mai tradițional element de siguranță pe care îl avem la îndemână pe internet este parola. Din comoditate sau din teama de a uita, muți oameni folosesc parole standard pentru a-și coda conturile. Mai mult, atunci când există posibilitatea de a alege unul din zece oameni tinde să îşi pună pinul de la card sau de la telefon „1234”. Logic că parolele mai lungi cu cinci cifre şi litere sunt mai greu de găsit. Alte combinații frecvent folosite sunt ”0000”, ”1111”, ”„1212”, ”7777”.
Iată câteva sfaturi pe care le poți urma atunci când îți alegi o parolă:
Nu folosi informații personale
Specialiştii spun să nu foloseşti cuvinte existente, ani sau date calendaristice pentru o parolă. O idee ar fi să foloseşti iniţialele cuvintelor dintr-o expresie numai de tine ştiută. De exemplu: ”La 18 ani am primit un labrador negru” – ”L18aapuln” – este o parolă mult mai greu de ghicit decât data de naștere a unei persoane apropiate.
Nu folosi aceeași parolă pentru mai multe conturi
Nu reutiliza aceeaşi parolă la mai multe conturi importante. Ar fi o greșeală să ai aceeaşi parolă la bancă, la email şi pe reţelele de socializare. În schimb, poţi utiliza o parolă identică pentru paginile care nu îţi folosesc datele personale, cum ar fi publicaţii online. În fine, aceasta ar fi una dintre rarele ocazii în care poate e mai bine să spui minciuni. La întrebările cheie pentru recuperarea parolei nu ar fi tocmai bine să pui răspunsuri reale pe care alţii le-ar putea cunoaşte.
Parolele lungi sunt mai sigure
Nu folosi parole scurte, de trei sau cinci caractere. Cu cât parolele sunt mai lungi, cu atât sunt mai sigure. Pentru siguranță include și cifre, simboluri (&, *, %, #) sau majuscule în crearea parolei. Este indicat să urmezi toate aceste reguli atât pentru conturile pe care le ai la serviciu, cât și pentru cele personale.
Articole citite
Logo-ul este primul lucru care le vine în minte oamenilor despre un brand, motiv pentru care este important ca aceștia să îl rețină ca pe o aminitire pozitivă.
Chiar dacă multe dintre ele sunt „locuri în care nu se întâmplă nimic“, business-urile locale se pot dezvolta foarte bine şi în oraşele mici. Trebuie să fiţi doar mai atenţi la specificul fiecărei localităţi în parte şi mai ales la necesităţile locuitorilor. Publicaţia „Adevărul“ ne propune o trecere în revistă cu idei de afaceri în oraşe mici.
Ernst&Young a publicat raportul Women. Fast forward: The time for gender parity is now, care și-a propus să afle răspunsul la două întrebări: care sunt cele mai importante bariere în dezvoltarea profesională a femeilor şi care sunt elementele care le pot propulsa în carieră.
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
Jones Lang LaSalle a realizat un studiu care analizează extinderea şi prezenţa a 250 de retaileri internaţionali în peste 57 de pieţe comerciale importante. Citeşte pe ce loc se află Bucureştiul şi ce capitală ocupă poziţia fruntaşă.
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
Subiecte populare in Forum
Alocații pentru copii
Spune-mi, cu pașaport românesc pot primi alocații pentru copii până la 18 ani? Am citit informatiile de pe site https://cetatenie.md/detskie-posobiya/
Reputația francizei, un aspect esențial
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacere pusă la cale într-o cafenea
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Starbucks vine în biroul companiilor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
KFC preferă mall-urile
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacerile Safety Broker au crescut în timpul crizei
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Profi ia locul Rapidului din Brașov
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Franciza de provincie: un business cu suflet
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...