De ce e bine să mergi la expozițiile de francize

Unii francizori aduc la expozițiile de francize aparatura pe care o folosesc.
Luni
21.05.2012
Evenimentele în care sunt promovate francizele aduc o serie de avantaje atât pentru vizitatori cât și pentru expozanți.
 

Vizitatorii/potențialii francizați
Cei care vizitează un târg/o expoziție de francize au contacte directe cu francizori români, master francizați, francizori externi, finanțiști, consultanți, oameni de afaceri, investitori și antreprenori din România și din străinătate.Ei beneficiază de expertiza unor specialiști în domeniu și pot participa la workshop-urile care se organizează în cadrul acestor evenimente.

Vizitatorii au ocazia să afle toate detaliile despre business-urile care îi interesează și pot compara mai multe idei de afaceri. Unii francizori aduc la expoziții chiar și aparatura pe care o folosesc. Cei interesați de afacerea respectivă au ocazia să testeze produse/servicii și să asiste la demonstrații practice.

Expozițiile de francize pot aduce și promoții și reduceri de preț pentru viitorii francizați.În urma informațiilor culese în cadrul acestor evenimente, a discuțiilor purtate cu francizori, specialiști dar și cu alți vizitatori, viitorii francizați își pot alege franciza potrivită în funcție de buget și competențe.

Francizorii

O expoziție de francize îi poate oferi unui francizor șansa de a-și crea/dezvolta propria rețea de franciză. În cadrul acestor evenimente aceștia își promovează serviciile și produsele proprii și pot analiza ofertele concurenței și categoriile de public interesate de afacerea lor.

De asemenea, ei interacționează cu alți oameni de afaceri, investitori și antreprenori din România și din străinătate și intră în contact cu reprezentanți ai mass-media de business.

Expozițiile de francize reprezintă o modalitate de promovare a afacerilor la cheie și pot fi un punct de plecare pentru cei care vor să-și deschidă propriul business.

(E.C.)

Articole citite

Idei de afaceri în oraşe mici /17.02.2015

Chiar dacă multe dintre ele sunt „locuri în care nu se întâmplă nimic“, business-urile locale se pot dezvolta foarte bine şi în oraşele mici. Trebuie să fiţi doar mai atenţi la specificul fiecărei localităţi în parte şi mai ales la necesităţile locuitorilor. Publicaţia „Adevărul“ ne propune o trecere în revistă cu idei de afaceri în oraşe mici.

Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii /03.02.2015

Ernst&Young a publicat raportul Women. Fast forward: The time for gender parity is now, care și-a propus să afle răspunsul la două întrebări: care sunt cele mai importante bariere în dezvoltarea profesională a femeilor şi care sunt elementele care le pot propulsa în carieră.

De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor /22.01.2015

Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.

Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri /06.01.2015

Jones Lang LaSalle a realizat un studiu care analizează extinderea şi prezenţa a 250 de retaileri internaţionali în peste 57 de pieţe comerciale importante. Citeşte pe ce loc se află Bucureştiul şi ce capitală ocupă poziţia fruntaşă.

Studenții români vor să fie proprii lor șefi /30.12.2014

Studiul Barometrul antreprenoriatului românesc arată că 52% dintre tinerii studenţi vor să înceapă propria afacere în următorii doi ani, iar 57% ar prefera să fie antreprenori și nu manageri într-o companie.