Banca de Joburi®

BANCA DE JOBURI
Informaţii despre sistemul de franciză
Descrierea sistemului de franciză

Banca de Joburi® este o agenţie de ocupare a forţei de muncă în tară și în străinătate, cu sediul central în oraşul Braşov, România şi cu o vechime de peste 15 ani, care dispune de o paletă largă de oferte de muncă. Pe lângă medierea de locuri de muncă în țară și în străinătate, compania noastră oferă consiliere, orientare în carieră, pregătirea tuturor formelor legale de angajare şi monitorizare a candidaţilor pe întreaga durată a contractelor, oferind un serviciu de asistenţă continuă.

O agenţie de recrutare şi plasare a forţei de munca este o societate care are ca obiect principal de activitate recrutarea, selecţia şi plasarea personalului în țară și în străinătate. Aceasta serveşte deopotriva interesele angajatorilor şi pe cele ale candidaţilor. Concret o astfel de agenţie se află întotdeauna la mijloc între angajatorii care caută angajaţi potriviţi şi candidaţii care caută locuri de muncă vacante pentru a se angaja.

Fiind una dintre cele mai active şi longevive agenţii de recrutare şi ocupare a forţei de muncă din România, Banca de Joburi® este dedicată creării constante de noi oportunităţi legale de angajare în țară și în străinătate.

Din dorința de a educa piața forței de muncă și de a da posibilitatea și altor antreprenori de a beneficia de o afacere la cheie, de succes, BANCA DE JOBURI® a lansat prima franciză din domeniul recrutării și plasării forței de muncă cu capital 100% românesc. Ne-am dorit prin aceasta ca orice client, angajat sau angajator să beneficieze de servicii la aceleași standarde de calitate cu cele ale BANCA DE JOBURI și în orașul său.

Cei peste 15 ani de experiență au constituit practic piatra de temelie a demarării acestui proiect îndrăzneț.

Cercetarea pieței muncii precum și a celor care desfășoară această activitate ne-au îndemnat să ne dorim să aducem plus valoare acestei activități și să arătăm ce înseamnă excelența și în acest domeniu.

Franciza BANCA DE JOBURI® se bazează pe un concept francizabil unic. Pe lângă îndeplinirea obligațiilor legale specifice, BANCA DE JOBURI vine în întâmpinarea viitorilor francizați cu soluții unice care să îi ajute să aibă venituri din prima lună de activitate.

Pachetul de franciză cuprinde numeroase beneficii pentru francizați, oferindu-le acestora posibilitatea de a demara o afacere fără a se lovi de impedimentele începutului unei afaceri. Banca de Joburi pune la dispoziția francizaților săi soluții testate și implementate cu succes în cadrul afacerii.

Avantajele Francizaţilor sunt legate în principal de posibilitatea lansării rapide a unei afaceri “la cheie”, în domeniul resurselor umane, beneficiind în acest fel atât de know-how-ul acumulat de Francizor în 17 ani de experienţă, cât şi de întreaga infrastructură de lucru în care s-au investit sute de mii de euro și de care se va bucura francizatul de la bun început în gestionarea și dezvoltarea afacerii sale.

Franciza Banca de Joburi® oferă atât agenţiilor de recrutare existente deja pe piaţă cât şi celor nou înfiinţate de către antreprenorii interesaţi posibilitatea integrării într-o reţea funcţională de agenţii de recrutare şi plasare de forţă de muncă în țară si în străinătate, capabilă să furnizeze servicii complexe şi complete în acest domeniu de activitate, în condiţiile păstrării independenţei afacerii!

Pentru mai multe detalii despre Banca de Joburi® , accesați www.bancadejoburi.ro.

Propriile puncte de vânzări

2 unități proprii localizate în Brașov, Romania

Locaţii deschise în sistem de franciză

6 unități în regim de franciză  localizate în București, Constanța, Pitești, Vaslui și Chișinau (România și Republica Moldova)

Fotografie punct de vânzare
MC
Informaţii pentru francizat
Asistenţă pentru francizat
  • Dreptul de utilizare a brandului Banca de Joburi®
  • Cedarea Know-How-ului
  • Consultanţă acordată de specialiștii noștri anterior demarării afacerii, precum și pe toată durata contractului de franciză
  • Sprijin informaţional pentru obţinerea actelor de acreditare a activităţii de la Ministerul Muncii
  • Consultanţă specifică la sediul Francizatului, când firma devine operaţională
  • Punerea la dispoziție a materialelor necesare pentru desfăşurarea activităţii
  • Punerea la dispozitie a actelor juridice necesare desfăşurării activităţii
  • Pregătirea teoretică a personalului Francizatului (gratuit, la sediul Francizorului, timp de aproximativ 2 săptămâni)
  • Evaluarea periodică a performanţelor personalului Francizatului 
  • Pregătirea persoanei desemnate să conducă activitatea în unitatea francizată
  • Site web profesional, cu interfaţă de administrare + platformă software integrată
  • Includerea tuturor proiectelor de recrutare ale Francizorului în reţeaua de franciză
  • Dreptul Francizatului să iniţieze proiecte de recrutare, negociate apoi de către Francizor şi introduse ulterior de către acesta în reţeaua de franciză, Francizatul bucurându-se astfel de beneficii suplimentare. 
  • Durată scurtă de pregătire şi demarare a afacerii
  • Monitorizare permanentă din partea Francizorului în vederea îmbunătăţirii performanţelor, rezolvării chestiunilor juridice, evaluării performanţelor Francizaților şi a personalului acestora, pregătirii periodice a personalului Francizaţilor etc.
  • Susţinerea periodică a sesiunilor de întâlniri cu Francizatul cu scopul îmbunătăţirii performanţelor acestuia, a modului de lucru, a discutării proiectelor noi de recrutare etc.
  • Negocierea avantajoasă, în numele întregii reţele, a pachetelor de publicitate
  • Furnizarea periodică de analize, cercetări, sondaje şi prognoze în domeniul resurselor umane
  • Vizite ale echipei de specialiști la locaţia Francizatului, atât la iniţiativa Francizorului, cât şi la cererea Francizatului, în vederea optimizării activităţii Francizatului și altele.
Totalul prevăzut al investiţiei

Între 10.000 și 20.000 de EUR - investiția inițială cu amenajarea sediului, branduirea acestuia conform specificațiilor Francizorului, achiziționarea bazei materiale (birouri, calculatoare, copiatoare, etc.), cheltuielile cu angajarea personalului și alte cheltuieli specifice.       

A. Taxa de franciza

  • Francizat simplu: 15.000 EUR + TVA/ unitate deschisă. 
  • Francizat cu calitate de Area Developer (exclusivitate teritorială):
    • Pentru fiecare judeţ unde dorește să obţină exclusivitate, Francizatul plăteşte un cost de intrare în reţea de 30.000 EUR + TVA, cu condiţia deschiderii a minim 2 unităţi/ județ într-un interval de timp de maxim 18 luni

B. Taxa de redevenţă

  • Pentru proiectele de recrutare pe care Francizorul le pune la dispoziţia Francizatului: 3% din încasări
  • Pentru proiectele de recrutare iniţiate de Francizat, aprobate şi contractate de Francizor: 5% din încasări

Suma redevenţei datorate pentru fiecare lună este calculată ca sumă a valorilor rezultate din ambele cazuri de mai sus şi nu va fi mai mică de 250 EUR + TVA pentru primele 3 luni de activitate, de 300 EUR + TVA pentru urmatoarele 9 luni de activitate şi de 400 EUR + TVA după primele 12 luni de activitate.

C. Licenţă folosire software de recrutare integrat cu platforma web inclusă şi asigurare mentenanţă site: 100 EUR + TVA/ lună/ unitate deschisă.

D. Contribuţia la fondul de publicitate: 2% din cifra de afaceri, dar nu mai puţin de 100 EUR + TVA/ lună/ unitate deschisă.

E. Comision administrare proiecte de recrutare: este comisionul perceput de Francizor şi aplicat ca un procent din sumele încasate de Francizat în baza proiectelor de recrutare puse la dispoziţie şi administrate de Francizor. În funcţie de complexitatea proiectului de recrutare, acest procent este diferit de la caz la caz.

Durata contractului de franciză: 3 ani, cu posibilitate de reînnoire automata, fără percepere de taxe suplimentare.

Aşteptările de bază de la francizat
  • Antreprenori dornici să se lanseze în acest domeniu de activitate, preferabil care să dețină/ să fi deținut o afacere profitabilă de mai mult de 3 ani sau care au experiență în domeniul resurselor umane, precum și alte agenții de recrutare și plasare a forței de muncă care își doresc să atingă performanța în acest domeniu de activitate.
  • Cheia succesului o reprezintă abilitatea antreprenorului de a implementa corect Manualul Operațional pus la dispoziție de  Francizor, care conține tot know-how-ul și procedurile de lucru necesare demarării și desfășurării cu succes a acestei activități.
  • Din punct de vedere financiar este extrem de important ca antreprenorul sa dețină mijloacele financiare necesării intrării în rețeaua de franciză, a investiției inițiale și cash flow-ul pentru acoperirea cheltuielilor lunare în primele luni de activitate. 
  • Spaţiu de minim 40-60 mp, împărţit în minim 3-4 camere (sală de recepţie/ așteptare, sală de interviuri, sală de efectuare a înscrierilor candidaţilor, camera departament marketing), dotat corespunzător cu minim următoarele echipamente: centrală telefonică cu funcționalități de call-center, cu minim 3 linii externe, fax, internet cu IP fix, PC-uri cu licențe Windows și Office pentru toți angajaţii, copiator cu funcţie de imprimare în reţea, scanner.
Informaţii despre francizor
BANCA DE JOBURI
Str. Vulturului, nr. 4 B, Mun. Brasov, Jud. Brasov
+40 786 202 784
andra@bancadejoburi.ro
www.bancadejoburi.ro
Persoana de contact pentru candidaţi

Moraru Alexandra 

Tel: +40 786 202 784

andra@bancadejoburi.ro / info@bancadejoburi.ro

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank