RE/MAX

Informatii despre sisteme de franciza

Descrierea sistemului de franciza

Modelul de afaceri RE/MAX  are la bază trei piloni: francizații, agenții și clienții. Activitatea de bază este consultanța privind tranzacțiile imobiliare, pentru vânzători, cumpărători, investitori și dezvoltatori.

RE/MAX este o forţă globală, fiind numărul 1 mondial pe segmentul imobiliare şi tinde să devină liderul naţional în imobiliare și în România.

RE/MAX România a luat naştere în 2006. Odată cu preluarea managementului regional, în 2013, intenţia noastră a fost să dezvoltăm reţeaua RE/MAX pe principii mult mai sănătoase, aşa cum funcţionează cu succes în cele peste 100 de ţări în care sunt afiliaţi peste 120.000 de agenţi.

România are un potenţial uriaş pentru piaţa consultanţei imobiliare, iar strategia RE/MAX este perfect adaptată pentru a dezvolta aici o reţea puternică de agenţi şi birouri, aşa cum deja a făcut-o în zeci de alte ţări din întreaga lume. Birourile RE/MAX sunt adevarate "real estate factories" care îşi dezvoltă afacerile într-un ritm ascendent de la un an la altul pe întreg cuprinsul Europei şi pe tot globul. Pentru un antreprenor este o adevarată oportunitate - o afacere "la cheie" cu o investiţie minimă, fără a fi necesare stocuri ce pot atinge valori uriaşe, fără costuri salariale, având un potenţial rapid de creştere.

Experienţa din ultimii 45 de ani ne-a ajutat să dezvoltăm o imagine clară a factorilor de succes în industria imobiliară. Astăzi putem spune că în RE/MAX facem lucrurile diferit. Misiunea, viziunea şi scopul nostru sunt toate construite pe acest principiu. Tot ce facem în cadrul RE/MAX susţine francizații, agenţii şi clienţii noştri, astfel încât ei să obţină cele mai bune rezultate posibile.

Când alegi să investești în franciza RE/MAX, în doar câteva luni înveți și beneficiezi de întreaga experiență de peste patru decenii a brandului, de un sistem mereu perfecționat pentru a funcționa în condițiile pieței actuale.

Investiția într-o franciză imobiliară RE/MAX este redusă, ținând cont de cât de multe primești în schimb, de la suport și până la veniturile generate.

Unitati personalizate

1 (Cluj-Napoca)

Unitati in sistem de franciza

34 de birouri în franciză, în 15 orașe (Arad, Bacău, Bistrița, Bran, Brașov, București, Cluj-Napoca, Constanța, Focșani, Iași, Oradea, Piatra Neamț, Satu Mare, Sibiu, Timișoara)

Fotografie locatie
Informatii pentru francizati

Sprijin pentru francizati

Planul nostru de dezvoltare pentru România vizează 110 birouri francizate şi peste 1.000 de agenţi afiliaţi RE/MAX până în anul 2023 şi este bazat pe acordarea unui suport total pentru francizaţii noştri, în educație, tehnologie, promovare şi branding, generând cel mai performant şi antreprenorial mediu de business în această industrie.

Scopul sistemului de franciză RE/MAX este acela de a oferi un set de instrumente, standarde şi servicii pentru a susţine producătorii de top din industria imobiliară. Indiferent dacă ai sau nu experienţă în domeniul imobiliar, tot ceea ce facem este dedicat dezvoltării şi susţinerii tale pentru ca tu să devii expertul imobiliar de care clienţii tăi au nevoie. Cu RE/MAX eşti în afaceri pentru tine, dar nu de unul singur!

Codul etic are destinaţia de a promova activitatea profesională etică a organizaţiei imobiliare RE/MAX. Toţi directorii regionali, francizaţii şi asociaţii de vânzări al RE/MAX Europa sunt obligaţi de prevederile acestui cod etic şi s-au angajat să respecte astfel de prevederi precum şi spiritul acestui cod etic.

Prin Academia RE/MAX, primeşti o mare varietate de cursuri atât pentru tine ca Francizat, cât şi pentru agenţii tăi. Astăzi Academia RE/MAX oferă un amplu program de educaţie. Mai mult de 1.200 ore de training sunt disponibile permanent, 24/7. Prin Academia RE/MAX, punem la dispoziţia francizaților şi agenţilor o gamă largă de materiale educaţionale.

Francizații beneficiază de traininguri specializate, sisteme de lucru performante, marketing, sprijin din partea rețelei naționale și internaționale etc.


Investitie totala, asteptari

Suma capitalului iniţial poate varia în funcţie de oraş, ca de altfel şi de volumul şi complexitatea activității biroului. Investiția totală este de 7.900 Euro + TVA pentru redevenţa iniţială. Investiția acoperă următoarele componente:

  • Brand şi know-how  

  • Testarea conceptului  

  • Logo protejat

  • Pachet educaţie francizat = 200 ore de training inclus  

  • Pachet materiale de lucru (contracte, formulare, fişe etc.)  

  • Materiale marketing: siglă, antet, design bannere, mape, postere, cărţi de vizită, roll-up etc.  

  • Manualul Agentului   

  • Caietul de Lucru al Agentului  

  • Manualul de Brand

  • Contracte şi materiale juridice  

  • Consultanţă continuă de la semnare până la startul afacerii

  • Design Center - acces nelimitat pentru generare materiale marketing

Pentru tine, franciza RE/MAX este o adevărată oportunitate - o afacere ”la cheie” cu investiție minimă și cu un potențial rapid de creștere.

Franciza RE/MAX a fost proiectată în așa fel încât să te ajute să îți crești afacerea, indiferent de experiența ta anterioară ca antreprenor în imobiliare. 


Cerinte de baza

Profilul francizatului: 

  • Antreprenor interesat de domeniul imobiliar

  • Agent imobiliar cu planuri mari de viitor

  • Proprietar al unei agenții independente

  • Persoane cu abilități antreprenoriale, aflate preferabil în poziții de top-management, în corporații

Locația ideală: spațiu stradal, cu vitrine sau spațiu în imobil de birouri sau spațiu independent (într-o casă/vilă) – minimum 70 mp.


Informatii despre francizor

RE/MAX România

Cluj-Napoca, Bd. 21 Decembrie 1989 nr. 77, The Office, Corp B, et. 1

+40 759 057 299

dana.telecan@remax.ro

www.remax.ro

Persoana de contact pentru candidati

                 Dana Telecan

                 Manager Relații cu Clienții

Afla mai multe

Completeaza formularul de contact de mai jos daca vrei mai multe informatii. Informatiile din formular vor fi trimise direct catre RE/MAX

Mesaj
Nume si prenume *
Oras *
Telefon de contact *
E-mail *

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.