BodyConcept

Informaţii despre sistemul de franciză
Descrierea sistemului de franciză

BodyConcept ® a fost înființată în anul 2005 ca răspuns la o nevoie acută a pieței pentru servicii de înfrumusețare profesională la prețuri accesibile. BodyConcept s-a extins în Europa prin franciză. Acesta oferă în prezent licență de master pentru România, Ungaria, Serbia, Croația și Slovenia.

BodyConcept oferă servicii de înfrumusețare estetică și de coafură ( doar în saloanele de tipul A ) care vizează persoane de toate vârstele care se confruntă cu probleme legate de sănătate și estetică : celulită, obezitate, acumulare de grăsimi, pierderea tonusului muscular, dureri articulare, probleme cu circulația sangvină și piele îmbătrânită și cu riduri.

BodyConcept îți permite să adaugi în salon și alte servicii adiționale precum tratamente specifice, consiliere nutriționistă, epilare definitivă, coafor și cosmetică, etc.

Implementarea acestui concept este posibilă numai cu tehnicile organizatorice puternice ale francizorului, tehnologiei avansate și resursei umane cu un nivel înalt de educație și pregătire.

Sunt două tipuri diferite de centre BodyConcept:

  • Centrul de tip A - include servicii de coafor și înfrumusețare
  • Centrul de tip B - oferă tunsori gratuit clienților.

BodyConcept este un concept inovativ de salon de estetică într-o piață tradițională deoarece asigură acces la servicii profesionale la prețuri foarte accesibile.

Acum este timpul potrivit să investești într-un salon de estetică, nu crezi? De ce?

  • O cerere a pieței într-o continuă creștere pentru servicii de estetică
  • Creșterea nivelului de trai și deci a cererii pentru servicii personale
  • Presiuni sociale privind imaginea personală
  • Dezvoltarea conceptului de personal branding
  • Interesul general în estetică
  • Creștere a numărului de populație
  • O creștere a numărului populației de peste 30 de ani
  • Datorită poluării și alimentației incorecte un număr tot mai mare de persoane are probleme cu îmbatrânirea prematură a pielei, celulită și obezitate - potențiali clienți
  • Flexibilitate economică preț/cerere
  • Servicii și produse de actualitate
  • Concept inovativ
  • Servicii de calitate
  • Investiție minimă

Propriile puncte de vânzări

Portugalia - 5

Brazilia - 1

Locaţii deschise în sistem de franciză

Portugalia - 38 salon deschise în franciză

Polonia - 2 salone deschise în franciză

Brazilia - 2 saloane deschise în franciză

Republica Cehă - 1 salon deschis în franciză

Slovacia - 1 salon deschis în franciză

Cape Verde - 1 salon deschis în franciză

Fotografie punct de vânzare
Informaţii pentru master francizat
Asistenţă pentru master francizat
  • Know - how (cunoștințele necesare în operarea unei afaceri în înfrumusețare)
  • Cursuri de pregătire (la biroul central al francizorului și în România)
  • Structura pregătirii:
    • Franchising Training I - Teorie
    • Franchising Training II - Pregătire practică
    • Operational Training I - Teorie
    • Operational Training II - Pregătire practică
  • Manualul de operare (4 manuale)
  • Master CD - toate documentele necesare
  • Sprijin în aria de marketing
  • Suport în deschiderea primului salon de înfrumusețare
  • Sprijin continuu pe toată durata colaborării
Totalul prevăzut al investiţiei
  • Taxa de intrare în sistemul de franciză BodyConcept pentru România este de 50.000 EUR;
  • Dacă dorești să dezvolți conceptul BodyConcept și în alte țări în afară de România, ți se oferă și această posibilitate.
Aşteptările de bază de la master francizat

Masterul francizat ideal pentru BodyConcept este o persoană cu următoarele carecteristici:

  • Spirit antreprenorial
  • Persoana cu inițiativă
  • Abilitatea de a-și lua responsabilitatea precum angajator
  • Abilități de organizare și învățare
  • Dinamică de afaceri și motivație pentru PR
  • Atracție pentru aria de estetică și înfrumusețare
  • Interes pentru managementul operațional
  • Calități pentru managementul resurselor umane

Masterul francizat este responsabil pentru expansiunea și managementul rețelei în România, ceea ce presupune:

  • Activități de promovare și marketing pentru franciza BodyConcept (pagina web, printuri, participarea la târguri și expoziții, etc)
  • Crearea prezentărilor vizuale ale conceptului ce vor fi folosite în cadrul întâlnirilor
  • Suport local pentru implementarea planului de dezvoltare a rețelei pentru proprii francizați - suport în găsirea locației potrivite, ajutor pentru recrutarea angajaților, traininguri și pregătire, servicii de consultanță pentru proprii francizați, prezența la inaugurările saloanelor de estetică BodyConcept
  • După inaugurare - plan de marketing, plan de pregătire, planificarea întâlnirilor

Targetul anual:

  • Primul an - deschidere primului salon propriu + găsirea a 2 francizați
  • Pentru următorii 9 ani - 2 noi francizați alăturați rețelei BodyConcept în fiecare an
Informaţii despre francizor
BodyConcept SA
1050-227, Rua Tomás Ribeiro, 71, piso 3, Lisszabon, Portugalia
+40 733 919 388
ecarausu@profitsystem.ro
www.bodyconcept.ws
Persoana de contact pentru candidaţi
Elena Cărăușu

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank