MY Culture

Informaţii despre sistemul de franciză
Descrierea sistemului de franciză

MY Culture reprezintă un concept nou și revoluționar de fast-food, oferind consumatorilor posibilitatea de a alege dintre mai multe produse alimentare pe bază de iaurt. MY Culture hrănește nevoia publicului pentru produse sănătoase, rapide și proaspete. Este o alternativă sănătoasă creată ca răspuns la produsele alimentare încărcate cu multe calorii, nesănătoase și grase vândute în restaurantele fast-food din mall-uri.

Produsele MY Culture sunt preferate de către cei care doresc să-și mențină un stil de viață sănătos fiind preparate din ingrediente de cea mai bună calitate.

MY Culture dezvoltă o gamă largă de produse pe bază de iaurt proaspăt și congelat, băuturi calde și reci din lapte, sucuri naturale sau cafea. Sunt produse ecologice cu nivel scăzut de calorii, fără grăsimi, zahăr sau gluten, conținând probiotice și prebiotice.

Produsele din meniul MY Culture sunt diverse la prețuri accesibile. Caracteristica cea mai atractivă pentru clienți este structura magazinului în sine care scurtează cozile de servire prin selectarea rapidă a produsului dorit și crearea amestecului preferat de iaurt.

MY Culture asigură condiții foarte avantajoase pentru antreprenorii interesați să dezvolte conceptul de afaceri sub licența de Master Franciză pentru România sau doar o regiune din România si pentru cei interesați să devină francizați a unei sau mai multe unități de vânzare. Standurile moderne, cu un design luminos și colorate cu bun gust sunt proiectate pentru a fi utilizate, în principal, în centre comerciale aproape de zona restaurantelor și cinematografelor.

Operatorul lanțului internațional este MY Culture UK Ltd, o companie de succes cu sediul în Londra și dispune de o rețea de franciză în Europa și Asia. Scopul său este de a crea o rețea de persoane capabile la nivel global pentru a distribui și dezvolta conceptul de succes MY Culture.

Locaţii deschise în sistem de franciză
Peste 25 de unități în franciză distribuite în: Irlanda, UK, Portugalia, China, Kazahstan și Emiratele Arabe Unite.
Fotografie punct de vânzare
MY Culture
Informaţii pentru master francizat
Asistenţă pentru master francizat
  • Suport în selectarea și integrarea standului într-un centru de afaceri/comercial cu ajutorul arhitectului nostru,
  • Asigurarea unui stand de înaltă calitate și complet echipat,
  • Furnizarea de produse,
  • Manualul operațional al francizei,
  • Traininguri de formare,
  • Suport de marketing,
  • Sprijin constant în desfășurarea activității,
  • Controlul calității.
Totalul prevăzut al investiţiei

Master Francizat:

  • Taxa de intrare în franciză: £ 70,000 (aprox. 87 000 EUR),
  • Redevențe lunare: 3% din cifra de afaceri,
  • Contractul de franciză se semnează pe o perioadă de 10 ani și nu se percep taxe suplimentare pentru prelungirea perioadei acestuia.

Francizat:

  • Totalul investiției: £ 30 000 (aprox. 37 000 EUR)
  • Redevențe lunare: 3% din cifra de afaceri
  • Contractul de franciză se semnează pe o perioadă de 10 ani și nu se percep taxe suplimentare pentru prelungirea perioadei acestuia.

Francizat MY Culture Premium Yogurt Café & Bar:

  • Totalul invesției: între 150.000 to 300.000 £ all inclusive (aprox. între 180 000 și 370 000 EUR),
  • Redevențe lunare: 6 % din cifra de afaceri.
Aşteptările de bază de la master francizat

Master Francizat:

  • Dezvoltarea rețelei de franciză în România,
  • Suficiente resurse financiare și implicare pentru supervizarea proprilor francizați,
  • Experiență în afaceri sau în management corporatist,
  • Deschiderea și operarea unui stand propriu,
  • Stabilirea și supervizarea standardelor de operare în rețea,
  • Dezvoltarea imaginii bradului MY Culture,
  • Contractul este semnat pe o perioadă de 10 ani, extinderea acestuia fiind posibilă fără costuri suplimentare,
  • Master francizatul își ia responsabilitatea extinderii prin recrutărea de francizați, un francizat având,
  • posibilitatea să opereze mai multe standuri MY Culture,
  • Master francizatul percepe redevențe lunare de 6 % din cifra de afaceri de la fiecare francizat - din care 50% sunt redistribuiți către sediul central MY Culture și 50% rămân la master francizat,
  • Master francizatul este responsabil de recrutarea și trainingul proprilor francizați.

Suplimentar la taxa de intrare în rețea, master francizatul trebuie sa investească costurile relaționate cu deschiderea fiecărui stand sau cafenea.

Francizat:

  • Aptitudini antreprenoriale și implicare personală afacere
  • Gândire strategică - gândire orientată spre atingerea obiectivelor
  • Spirit de conducere
  • Interesat să atingă succesul cu ajutorul unui concept inovativ
  • Suficient capital propriu

Criterii:

  • Spațiu între 10 - 40 metri pătrați cu acces la apă
  • Locație intens circulată: centru comercial în zona restaurantelor și a cinematografelor, lângă calea de acces / ieșire, în apropierea sălilor de fitness, în incinta statiilor de tren sau metrou.

Modulul A - 30 000 £ (aproximativ 37 000 EUR):

  • Stand de 10 metri pătrați, complet mobilat și echipat, aprovizionat cu produse pentru o lună.
  • Alte costuri legate de închirierea spațiului, introducerea și instalarea standului, conectarea la apă curentă, energie electrică, canalizare și alte certificate necesare pornirii afacerii.
  • Imediat după inaugurarea standului, francizatul va trebui să plătească redevențe lunare de 3 % din cifra de afaceri.
  • Toate produsele, inclusiv fructele proaspete trebuie să fie cumpărate de la furnizorul MY Culture.

Modulul B - MY Culture Premier Cafe & Yogurt Bar:

MY Culture Premier Cafe & Yogurt Bar este o ofertă exclusivă a rețelei de franciză. Cafeneaua s-a născut ca răspuns la nevoia pieței a unui spațiu ce să reflecte și să susțină un still de viață sănătos unde se pot găsi cele mai bune servicii și cele mai bune produse la prețuri foarte avantajoase.

MY Culture Premier Cafe & Yogurt Bar oferă:

  • Spațiu până la 100 metrii pătrați,
  • Manualul operațional al francizei,
  • Consultanță de specialitate în IT & POS,
  • Comenzi electronice,
  • Acces la imaginea și designul gradic al brandului,
  • Suport în găsirea furnizorilor potriviți,
  • Iaurtul este furnizat de francizor,
  • Toate produsele sunt vândute sub brandul MY Culture (iaurt, cafea și produsele uscate),
  • Livrări direct din UK,
  • Crearea meniului adaptat la piața locală,
  • Cifra de afaceri anuală este estimată între 800.000 și 1.000.000 £ (aprox între 1.000.000 și 1.200.000 EUR),
  • Redevențe lunare : 6 % din cifra de afaceri.

Diversitatea ofertei, posibilitatea personalizării produselor după propriul gust și serviciile rapide este avantajul competitiv prin care MY Culture se diferențiază de toți competitorii săi.

Informaţii despre francizor
MY Culture UK Ltd
30 Wed Giles, Oxford, OX1 3LE, United Kingdom
+44 1865 487230
+44 1865 481482
lena.aust@myculture.us
www.myculture.us
Persoana de contact pentru candidaţi

Yelena Aust - CEO / Franchise Division

Telefon mobil: +44 7807 238299

Skype: yelena.aust

Contact în limba engleză și rusă

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank