noutăți

internaționale | 19.09.2018

Educația face rețeta succesului

Sau de ce să investești în franciza SmartyKids - Școala de aritmetică mentală?

Sau de ce să investești în franciza SmartyKids - Școala de aritmetică mentală?

internaționale | 12.09.2018

Starbucks, grandios și atipic!

Au trecut mai bine de doi ani de când Starbucks a anunțat că va intra pe piața italiană. Recent, prima cafenea a fost deschisă la Milano, într-un format exclusivist.

internaționale | 10.09.2018

A sosit timpul afacerii tale. Alege o idee de la Târgul de Francize!

Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.

internaționale | 06.09.2018

Coca-Cola cumpără Costa Coffee

Compania Coca-Cola și-a anunțat, în data de 31 august 2018, intenția de a achiziționa Costa Limited de la compania mamă Whitbread PLC. Care este investiția si ce obține Coca-Cola din această tranzacție?

naționale | 04.09.2018

Avantajele sistemului de reprezentare exclusivă

În 2018, RE/MAX este din nou franciza imobiliară numărul 1 la nivel mondial și urcă în poziția 5 din Top 500 Francize, conform publicației Entrepreneur Franchise 500®.

internaționale | 03.09.2018

Un bun antreprenor nu este niciodată mulțumit

TulecTrend, singura companie de pe piața cehă care se ocupă cu proiectarea, fabricarea și vânzarea de îmbrăcăminte de marcă și accesorii pentru copii are magazine în 80 de locații din Cehia și Slovacia.

internaționale | 31.08.2018

Târg de francize la Moscova

În perioada 10-12 septembrie a.c., a 16-a ediție a Târgului de franciză BUYBRAND Expo va avea loc în capitala Rusiei.

naționale | 29.08.2018

De la multinaţională, la brokeraj în asigurări

Ritter Broker, o afacere 100% românească, bazată pe brokerajul în asigurări, a fost înfiinţată în 2010 de doi tineri antreprenori, foști angajați în multinaţionale.

naționale | 27.08.2018

După muncă, și răsplată

Compania Fornetti România a avut în 2017 o cifră de afaceri de aproape 180 de milioane de lei, în creştere cu peste 10% faţă de anul precedent. Ce planuri are compania în 2018?

internaționale | 24.08.2018

IKEA în realitatea virtuală

IKEA promovează oportunitatea testării mobilierului în magazinele dotate cu echipamente pentru experimentarea realității virtuale. În paralel, va dezvolta și rețeaua internațională de magazine.

internaționale | 22.08.2018

Parfumurile franțuzești caută Master Francizat

Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.

internaționale | 20.08.2018

Love. Peace. Coffee.

Tucano Coffee este una dintre cele mai recente francize de cafenele, care s-a dezvoltat rapid în ultimii ani, promovând dragostea pentru cafeaua de înaltă calitate.

naționale | 17.08.2018

Franciza iubitorilor de animale

Conceptul de franciză HUSSE este prezent în 46 de țări din Europa, America, Africa și Asia, având o rețea de peste 1000 de francizați care livrează produse Husse către aproximativ 300.000 de clienți.

naționale | 13.08.2018

Salad Box – un pariu câștigat

În ultimii ani, salatele au adus vânzări mari în categoria restaurantelor cu servire rapidă. O contribuție semnificativă a avut-o lanțul de restaurante Salad Box, care a realizat în 2017 vânzări de 26 de milioane de euro.

internaționale | 10.08.2018

Succesul este o alegere

Succesul pe care DepilConcept l-a obținut în Polonia poate servi ca un excelent exemplu de urmat, considerând că DepilConcept este în căutarea unui master francizat pentru România.

naționale | 07.08.2018

Hai să “biciclim” în franciză

Lansarea oficială a francizei Pegas în data de 16 iulie a.c. a dat curs unui val impresionant de cereri din partea a numeroși candidați care doresc să se alăture renumitului brand și să-și dezvolte o afacere cu biciclete.

internaționale | 06.08.2018

O nouă șansă în Varșovia

În fiecare an, Târgul de francize din Varșovia găzduiește peste 7.000 de vizitatori. Acesta este, de fapt, un număr de potențiali beneficiari ai francizelor, care vin la târg să vadă, să se informeze și să găsească idei pentru a-și începe propria afacere.

naționale | 03.08.2018

Master Franciza – un rol asumat

A achiziționa o franciză master este ca și cum ai intra într-un joc la nivel înalt, încă de la început. Recompensele sunt mai mari decât pentru francizații individuali sau cu mai multe locații, dar și responsabilitățile sunt pe măsură.

internaționale | 01.08.2018

Easy Wine - Easy Beer, concepte magnet

Așa cum o arată și numele, „Easy Wine“ și „Easy Beer“ reprezintă concepte inovatoare de HoReCa care atrag clienții ca un magnet, după cum spun atât proprietarii, cât și francizații.

2
3
4
5
Urmator  
Final