Servicii

naționale | 12.10.2018

Mutare strategică pe piața asigurărilor

Ritter Broker a încheiat recent un parteneriat strategic cu Niro Investment. Care este următoare mutare?

Ritter Broker a încheiat recent un parteneriat strategic cu Niro Investment. Care este următoare mutare?

internaționale | 05.10.2018

Gigantul PRESSTO vine în România

În comparație cu alte mărci din această industrie, Pressto se diferențiază prin oferirea anumitor servicii pe care foarte puține companii le oferă.

naționale | 30.09.2018

RE/MAX: Educația face diferența

Cum se diferențiază un agent imobiliar profesionist de un simplu practicant din domeniul imobiliar?

naționale | 26.09.2018

RITTER Broker continuă expansiunea

Ritter Broker nu se limitează la piața românească și țintește către piețe noi din Europa.

naționale | 24.09.2018

CAFEAUA – “elixirul” de zi cu zi

5 to go a lansat recent gama de “cafea pentru acasă”, cu 5 tipuri de cafea. Mai multe variante de cafea pot fi însă degustate în cafenelele 5 to go.

interviu | 17.09.2018

Pasiune și perseverență

Acestea sunt cuvintele care definesc experiența profesională a lui Marius Cîmpeanu, Manager de proiect al francizei Bella Italia. Și povestea merge mai departe ...

internaționale | 12.09.2018

Starbucks, grandios și atipic!

Au trecut mai bine de doi ani de când Starbucks a anunțat că va intra pe piața italiană. Recent, prima cafenea a fost deschisă la Milano, într-un format exclusivist.

naționale | 04.09.2018

Avantajele sistemului de reprezentare exclusivă

În 2018, RE/MAX este din nou franciza imobiliară numărul 1 la nivel mondial și urcă în poziția 5 din Top 500 Francize, conform publicației Entrepreneur Franchise 500®.

naționale | 29.08.2018

De la multinaţională, la brokeraj în asigurări

Ritter Broker, o afacere 100% românească, bazată pe brokerajul în asigurări, a fost înfiinţată în 2010 de doi tineri antreprenori, foști angajați în multinaţionale.

naționale | 27.08.2018

După muncă, și răsplată

Compania Fornetti România a avut în 2017 o cifră de afaceri de aproape 180 de milioane de lei, în creştere cu peste 10% faţă de anul precedent. Ce planuri are compania în 2018?

internaționale | 20.08.2018

Love. Peace. Coffee.

Tucano Coffee este una dintre cele mai recente francize de cafenele, care s-a dezvoltat rapid în ultimii ani, promovând dragostea pentru cafeaua de înaltă calitate.

naționale | 13.08.2018

Salad Box – un pariu câștigat

În ultimii ani, salatele au adus vânzări mari în categoria restaurantelor cu servire rapidă. O contribuție semnificativă a avut-o lanțul de restaurante Salad Box, care a realizat în 2017 vânzări de 26 de milioane de euro.

internaționale | 10.08.2018

Succesul este o alegere

Succesul pe care DepilConcept l-a obținut în Polonia poate servi ca un excelent exemplu de urmat, considerând că DepilConcept este în căutarea unui master francizat pentru România.

internaționale | 01.08.2018

Easy Wine - Easy Beer, concepte magnet

Așa cum o arată și numele, „Easy Wine“ și „Easy Beer“ reprezintă concepte inovatoare de HoReCa care atrag clienții ca un magnet, după cum spun atât proprietarii, cât și francizații.

interviu | 30.07.2018

În rândul campionilor

Mădălina Vasile a ales brand-ul RE/MAX în urmă cu 11 ani, fiind proprietara uneia dintre cele 35 de agenții RE/MAX în franciză, din România.

naționale | 27.07.2018

Premieră 5 to go Drive Thru

Din 25 iulie, călătoriile pe Valea Prahovei sunt mult mai plăcute pentru că pauza ta de cafea poate fi la 5 to go DRIVE THRU Nistorești!

naționale | 24.07.2018

Beneficiile agentului exclusiv

Smith&Smith și-a extins propria rețea până acum, însă a venit timpul pentru a dezvolta rețeaua națională de agenți exclusivi.

internaționale | 20.07.2018

Atracția piețelor mari

Fiind cea mai populată țară din lume, cu o economie extrem de puternică, China este o destinație mult dorită de francizele de pe continentul nord-american.

naționale | 18.07.2018

Experiența își spune cuvântul

De aproape 10 ani, Ritter Broker promovează principii de transparență, promptitudine și profesionalism, reprezentând interesele clienților în relația cu societățile de asigurări.

2
3
4
5
Urmator  
Final