Servicii
Bella Italia, un parteneriat profitabil
Lanțul de pizzerii Bella Italia își dovedește din nou eficiența. De această dată este vorba de succesul imediat al unui tânăr, fără experiență antreprenorială, care a deschis o unitate în Ploiești și a avut profit după prima lună.
Model de afaceri ușor de gestionat
Mr. Jeff este un model inovator de franciză, profitabil și ușor de gestionat, care funcționează în zeci de țări și caută parteneri în România.
Când combini tradiția cu tehnologia
Când un brand specializat în produse culinare tradiționale recurge la noile tehnologii în vânzare, partenerii nu au decât de câștigat. Este și cazul francizei Ciorbe și Plăcinte.
Cafenele Captain Bean spre noi teritorii
Franciza Captain Bean își continua expansiunea în noi teritorii, demonstrând astfel eficiența unui sistem care se dezvoltă rapid în ultimii ani, în ciuda problemelor generate de pandemie.
Coding Giants, extindere globală
Tehnologia pe care o predăm a ajutat lumea în pandemie, spune Bartosz Jakubowski, manager de vânzări și marketing Coding Giants.
O investiție pentru viitor
Franciza Young Engineers, care pregătește copii pentru cerințele de muncă ale viitorului, caută parteneri în România.
Găsește-ți strălucirea cu DepilConcept
Pielea este reflexul bunăstării tale interioare și exterioare, iar dacă atrage privirea, asta este datorită DepilConcept.
Edukido pleacă în străinătate
„Din ce în ce mai mulți părinți își trimit copiii la cursuri suplimentare pentru a-și dezvolta imaginația și creativitatea”, spune Joanna Małek, Key Account Developer Edukido.
Coders Lab, dincolo de pandemie
Centrele Coders Lab au învins pandemia într-o manieră inedită, spune Grzegorz Morawski, directorul de franciză a acestei școli IT cu acoperire internațională.
Lider în extindere și cu noi produse
Liderul pieței de retail din România pentru obiecte personalizate și ștampile, franciza Imprinto, se extinde și oferă produse noi.
Produs cu tradiție, formulă nouă
Franciza Bella Italia ar putea fi prima rețea de restaurante/pizzerie care să ofere clienților săi, în toate locațiile de pe teritoriul României, pizza din aluat fără gluten.
Simțurile umane într-un muzeu unic
Primul Muzeu al Simțurilor și-a deschis porțile la Praga, la sfârșitul lui 2017. În scurt timp, a avut deja patru locații în Europa de Est.
Francize românești în parteneriat, la Paris
Două francize românești, Donuterie și 5 to go, au deschis, în parteneriat, o cafenea în capitala Franței. După Paris, vor urma alte patru unități.
Afacere europeană, cu viitor și acasă
Vrei să faci parte dintr-o afacere dulce și să devii francizat Donuterie? Este vorba despre un business cu oportunități verificate, susținere permanentă și profit
Young Engineers - construirea unui viitor mai bun
Dacă știi să gândești, poți face multe lucruri, spune Amir Asor, fondatorul Young Engineers
Afacere profitabilă în formula estivală
Vrei să ai propria afacere sau să o extinzi pe cea actuală? Omul de afaceri Dan Vasilescu, din Alexandria, a găsit formula câștigătoare: franciza Ice and Roll și Cake and Roll. Și a început cu formula de vară, cea care oferă una dintre cele mai bune înghețate din lume.
Afacere cu gust nipon
Japanos, un brand modern, care oferă clienților de pe două continente autenticitatea culinară din Țara Soarelui Răsare, caută noi parteneri cu care să dezvolte sistemul de franciză
O șansă în lumea minunată a muzeelor
Au dorit să ofere o experiență unică care să combine distracția și educația și să atragă vizitatori de toate vârstele. „Muzeul Simțurilor” a devenit, în scurt timp, o atracție inevitabilă și i-a determinat pe fondatori să deschidă o franciză
O afacere la cheie cu impact scontat
Franciza Captain Bean a ajuns pe meleaguri dobrogene, la Tulcea, unde locuitorii sunt printre cei mai vechi cunoscători ai unei cafele bune și aromate, iar noii parteneri de afaceri s-au convins rapid de eficiența conceptului
Debutul confirmă succesul internațional
Debutul companiei Sweet Gallery în România confirmă succesul francizei, cea mai mare în domeniul street-food din Europa