Vedere globala asupra pietii

naționale | 17.08.2018

Franciza iubitorilor de animale

Conceptul de franciză HUSSE este prezent în 46 de țări din Europa, America, Africa și Asia, având o rețea de peste 1000 de francizați care livrează produse Husse către aproximativ 300.000 de clienți.

Conceptul de franciză HUSSE este prezent în 46 de țări din Europa, America, Africa și Asia, având o rețea de peste 1000 de francizați care livrează produse Husse către aproximativ 300.000 de clienți.

naționale | 07.08.2018

Hai să “biciclim” în franciză

Lansarea oficială a francizei Pegas în data de 16 iulie a.c. a dat curs unui val impresionant de cereri din partea a numeroși candidați care doresc să se alăture renumitului brand și să-și dezvolte o afacere cu biciclete.

internaționale | 01.08.2018

Easy Wine - Easy Beer, concepte magnet

Așa cum o arată și numele, „Easy Wine“ și „Easy Beer“ reprezintă concepte inovatoare de HoReCa care atrag clienții ca un magnet, după cum spun atât proprietarii, cât și francizații.

interviu | 30.07.2018

În rândul campionilor

Mădălina Vasile a ales brand-ul RE/MAX în urmă cu 11 ani, fiind proprietara uneia dintre cele 35 de agenții RE/MAX în franciză, din România.

naționale | 27.07.2018

Premieră 5 to go Drive Thru

Din 25 iulie, călătoriile pe Valea Prahovei sunt mult mai plăcute pentru că pauza ta de cafea poate fi la 5 to go DRIVE THRU Nistorești!

naționale | 24.07.2018

Beneficiile agentului exclusiv

Smith&Smith și-a extins propria rețea până acum, însă a venit timpul pentru a dezvolta rețeaua națională de agenți exclusivi.

internaționale | 23.07.2018

Franciza cu origini japoneze

În Japonia, potrivit datelor din 2017, Uniqlo deținea 831 de magazine, dintre care 41 de magazine erau în franciză.

internaționale | 20.07.2018

Atracția piețelor mari

Fiind cea mai populată țară din lume, cu o economie extrem de puternică, China este o destinație mult dorită de francizele de pe continentul nord-american.

naționale | 18.07.2018

Experiența își spune cuvântul

De aproape 10 ani, Ritter Broker promovează principii de transparență, promptitudine și profesionalism, reprezentând interesele clienților în relația cu societățile de asigurări.

naționale | 16.07.2018

PEGAS lansează oficial franciza

După 6 ani de activitate intensă, care s-au concretizat ieri cu deschiderea celui de-al 7-lea magazin propriu, PEGAS lansează oficial acum sistemul de franciză.

naționale | 11.07.2018

Schimbări strategice la Fornetti

Lanţul de patiserii Fornetti s-a extins rapid prin intermediul francizei, numărând acum aproape 800 de unităţi.

naționale | 09.07.2018

Revenire în forță

Planul noului management al francizei CRAMA MURFATLAR vizează deschiderea a 100 de locații până în anul 2020.

naționale | 04.07.2018

RE/MAX – nr. 1 în imobiliare

De mai bine de 20 de ani, an de an, RE/MAX ocupă primul loc în clasamentul global al companiilor din industria imobiliară.

naționale | 27.06.2018

Bella Italia – mai mult decât o franciză

Când vorbim de franciza Bella Italia, trebuie să amintim neapărat de Școala Bella Italia, unde francizații vor beneficia de instruire în domeniul HoReCa, esențială pentru a obține succes în această afacere.

interviu | 25.06.2018

5 to go la indigo

Rețeaua de cafenele 5 to go în franciză numără acum peste 80 de locații, devenind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, nu doar din România.

internaționale | 22.06.2018

Parteneriat la nivel înalt

Parteneriatul strategic pe care lanțul american Pizza Hut și cel spaniol Telepizza l-au confirmat recent și acordul de franciză master pe care l-au semnat vor schimba semnificativ ritmul de dezvoltare a ambelor lanțuri.

internaționale | 20.06.2018

De la un capăt la celălalt al Europei

În portofoliul de țări, în care există franciza lanțului spaniol Pressto, a intrat recent o nouă piață - Georgia. Sunt așteptați, de altfel, și parteneri din alte țări din regiune.

internaționale | 15.06.2018

Starbucks mizează pe expansiune internațională

AmRest intenționează să dezvolte rețeaua de cafenele Starbucks și în Serbia.

internaționale | 13.06.2018

Tehnica succesului L`ARÔME

În ultimii doi ani, marca croată a cunoscut o expansiune fulgerătoare, reușind să intre pe șapte noi piețe: Slovenia, Serbia, Canada, Israel, Italia, Slovacia și Cehia.

2
3
4
5
Urmator  
Final