Vedere globala asupra pietii

naționale | 13.08.2018

Salad Box – un pariu câștigat

În ultimii ani, salatele au adus vânzări mari în categoria restaurantelor cu servire rapidă. O contribuție semnificativă a avut-o lanțul de restaurante Salad Box, care a realizat în 2017 vânzări de 26 de milioane de euro.

internaționale | 10.08.2018

Succesul este o alegere

Succesul pe care DepilConcept l-a obținut în Polonia poate servi ca un excelent exemplu de urmat, considerând că DepilConcept este în căutarea unui master francizat pentru România.

naționale | 07.08.2018

Hai să “biciclim” în franciză

Lansarea oficială a francizei Pegas în data de 16 iulie a.c. a dat curs unui val impresionant de cereri din partea a numeroși candidați care doresc să se alăture renumitului brand și să-și dezvolte o afacere cu biciclete.

internaționale | 01.08.2018

Easy Wine - Easy Beer, concepte magnet

Așa cum o arată și numele, „Easy Wine“ și „Easy Beer“ reprezintă concepte inovatoare de HoReCa care atrag clienții ca un magnet, după cum spun atât proprietarii, cât și francizații.

interviu | 30.07.2018

În rândul campionilor

Mădălina Vasile a ales brand-ul RE/MAX în urmă cu 11 ani, fiind proprietara uneia dintre cele 35 de agenții RE/MAX în franciză, din România.

naționale | 27.07.2018

Premieră 5 to go Drive Thru

Din 25 iulie, călătoriile pe Valea Prahovei sunt mult mai plăcute pentru că pauza ta de cafea poate fi la 5 to go DRIVE THRU Nistorești!

naționale | 24.07.2018

Beneficiile agentului exclusiv

Smith&Smith și-a extins propria rețea până acum, însă a venit timpul pentru a dezvolta rețeaua națională de agenți exclusivi.

internaționale | 23.07.2018

Franciza cu origini japoneze

În Japonia, potrivit datelor din 2017, Uniqlo deținea 831 de magazine, dintre care 41 de magazine erau în franciză.

internaționale | 20.07.2018

Atracția piețelor mari

Fiind cea mai populată țară din lume, cu o economie extrem de puternică, China este o destinație mult dorită de francizele de pe continentul nord-american.

naționale | 18.07.2018

Experiența își spune cuvântul

De aproape 10 ani, Ritter Broker promovează principii de transparență, promptitudine și profesionalism, reprezentând interesele clienților în relația cu societățile de asigurări.

naționale | 16.07.2018

PEGAS lansează oficial franciza

După 6 ani de activitate intensă, care s-au concretizat ieri cu deschiderea celui de-al 7-lea magazin propriu, PEGAS lansează oficial acum sistemul de franciză.

naționale | 11.07.2018

Schimbări strategice la Fornetti

Lanţul de patiserii Fornetti s-a extins rapid prin intermediul francizei, numărând acum aproape 800 de unităţi.

naționale | 09.07.2018

Revenire în forță

Planul noului management al francizei CRAMA MURFATLAR vizează deschiderea a 100 de locații până în anul 2020.

naționale | 04.07.2018

RE/MAX – nr. 1 în imobiliare

De mai bine de 20 de ani, an de an, RE/MAX ocupă primul loc în clasamentul global al companiilor din industria imobiliară.

naționale | 27.06.2018

Bella Italia – mai mult decât o franciză

Când vorbim de franciza Bella Italia, trebuie să amintim neapărat de Școala Bella Italia, unde francizații vor beneficia de instruire în domeniul HoReCa, esențială pentru a obține succes în această afacere.

interviu | 25.06.2018

5 to go la indigo

Rețeaua de cafenele 5 to go în franciză numără acum peste 80 de locații, devenind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, nu doar din România.

internaționale | 22.06.2018

Parteneriat la nivel înalt

Parteneriatul strategic pe care lanțul american Pizza Hut și cel spaniol Telepizza l-au confirmat recent și acordul de franciză master pe care l-au semnat vor schimba semnificativ ritmul de dezvoltare a ambelor lanțuri.

internaționale | 20.06.2018

De la un capăt la celălalt al Europei

În portofoliul de țări, în care există franciza lanțului spaniol Pressto, a intrat recent o nouă piață - Georgia. Sunt așteptați, de altfel, și parteneri din alte țări din regiune.

internaționale | 15.06.2018

Starbucks mizează pe expansiune internațională

AmRest intenționează să dezvolte rețeaua de cafenele Starbucks și în Serbia.

internaționale | 13.06.2018

Tehnica succesului L`ARÔME

În ultimii doi ani, marca croată a cunoscut o expansiune fulgerătoare, reușind să intre pe șapte noi piețe: Slovenia, Serbia, Canada, Israel, Italia, Slovacia și Cehia.

1
3
4
5
Urmator  
Final