Vedere globala asupra pietii
Soluții complete pentru parteneri
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Brand cu creștere spectaculoasă
Brandul românesc 5 to go a ajuns foarte aproape de pragul de 500 de cafenele, asta însemnând că, doar în aces an, la fiecare două zile s-a deschis o nouă unitate.
Extindere cu rafinament
O nouă ciocolaterie a celebrului lanț internațional Leonidas a fost inaugurată, cu puțin timp în urmă, la Oradea, unul dintre cele mai frumoase orașe ale României.
Academia Micilor Developeri, educația IT a viitorului
Într-o lume în care tehnologia devine omniprezentă, capacitatea de a înțelege și de a lucra cu ea a devenit o abilitate esențială. Una pe care ți-o oferă Academia Micilor Developeri.
Un concept care reconstruiește educația
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?
VIP, alături de un lider mondial
Ce poate fi mai benefic pentru o franciză decât prezența unor persoane cu notorietate la un eveniment al liderului mondial în centre de epilare definitivă, adică Nomasvello?
Start cu noi arome în sezonul estival
Franciza 5 to go crează partenerilor săi o nouă posibilitate de dezvoltare a afacerii, printr-o colaborare inedita cu Red Bull.
Descoperirea abilităților pentru un viitor mai bun
Descoperirea abilităților pentru un viitor mai bun al copilului este dorința fiecărui părinte. Centrele Verbatoria, prin franciza care funcționează în peste 20 de țări, face tocmai acest lucru.
Înghețata face bani
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Nomasvello, o extindere așteptată
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon în orașul Otopeni.
Extindere conform așteptărilor
Brandul 5 to go își extinde afacerile conform așteptărilor clienților, diversificându-și astfel accesibilitatea la produsele pe care le oferă.
Delicii nipone – tradiție și modernitate
Japanos, un brand modern care folosește autenticitatea gastronomiei japoneze și o transpune într-o poveste de succes, se dezvoltă prin intermediul sistemului de franciză.
Used Products caută parteneri strategici
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Afaceri cu grijă pentru corp
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Recordurile definesc excelența
Brandul 5 to go a încheiat anul 2022 cu un bilanț spectaculos, evoluția impresionantă fiind cuantificată în cele peste 30 de milioane de euro la nivel de grup, de două ori mai mare decât în anul precedent.
Ofertă avantajoasă în toate sezoanele
Vrei să deschizi o afacere și nu știi de unde să începi? O soluție avantajoasă ar fi să te alături francizei Ice and Roll și Cake and Roll.
Un sistem care prinde bine oricui
Noul program educațional “Școala de citire rapidă și învățare înțeleaptă” prinde bine oricui, fie copii, fie adulți, dar și zecilor de parteneri din mai multe țări.
Used Products, o franciză de viitor
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
O franciză bine primită oriunde
Franciza românească Japanos, promotoare a gastronomiei din Țara Soarelui Răsare printre europeni, a început expansiunea. Primul ei francizat, Adrian Buzlea, este convins că a făcut cea mai bună afacere alăturându-se acestei rețele.
Campanie de sărbători
Sutele de parteneri ai francizei 5 to go vor putea oferi clienților, la debutul sezonului de iarnă, o colecție de pahare sărbătoare care, fără niciun dubiu, vor fi multă vreme alături de iubitorii de cafea.