internaționale
Francize americane în lumea întreagă
The Entrepreneur’s Annual a anunțat lista de anul acesta a celor 200 de francize americane care au cel mai mare succes. Cine este în top?
Starbucks, grandios și atipic!
Au trecut mai bine de doi ani de când Starbucks a anunțat că va intra pe piața italiană. Recent, prima cafenea a fost deschisă la Milano, într-un format exclusivist.
A sosit timpul afacerii tale. Alege o idee de la Târgul de Francize!
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
Coca-Cola cumpără Costa Coffee
Compania Coca-Cola și-a anunțat, în data de 31 august 2018, intenția de a achiziționa Costa Limited de la compania mamă Whitbread PLC. Care este investiția si ce obține Coca-Cola din această tranzacție?
Un bun antreprenor nu este niciodată mulțumit
TulecTrend, singura companie de pe piața cehă care se ocupă cu proiectarea, fabricarea și vânzarea de îmbrăcăminte de marcă și accesorii pentru copii are magazine în 80 de locații din Cehia și Slovacia.
Târg de francize la Moscova
În perioada 10-12 septembrie a.c., a 16-a ediție a Târgului de franciză BUYBRAND Expo va avea loc în capitala Rusiei.
IKEA în realitatea virtuală
IKEA promovează oportunitatea testării mobilierului în magazinele dotate cu echipamente pentru experimentarea realității virtuale. În paralel, va dezvolta și rețeaua internațională de magazine.
Parfumurile franțuzești caută Master Francizat
Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.
Love. Peace. Coffee.
Tucano Coffee este una dintre cele mai recente francize de cafenele, care s-a dezvoltat rapid în ultimii ani, promovând dragostea pentru cafeaua de înaltă calitate.
Succesul este o alegere
Succesul pe care DepilConcept l-a obținut în Polonia poate servi ca un excelent exemplu de urmat, considerând că DepilConcept este în căutarea unui master francizat pentru România.
O nouă șansă în Varșovia
În fiecare an, Târgul de francize din Varșovia găzduiește peste 7.000 de vizitatori. Acesta este, de fapt, un număr de potențiali beneficiari ai francizelor, care vin la târg să vadă, să se informeze și să găsească idei pentru a-și începe propria afacere.
Easy Wine - Easy Beer, concepte magnet
Așa cum o arată și numele, „Easy Wine“ și „Easy Beer“ reprezintă concepte inovatoare de HoReCa care atrag clienții ca un magnet, după cum spun atât proprietarii, cât și francizații.
Franciza cu origini japoneze
În Japonia, potrivit datelor din 2017, Uniqlo deținea 831 de magazine, dintre care 41 de magazine erau în franciză.
Atracția piețelor mari
Fiind cea mai populată țară din lume, cu o economie extrem de puternică, China este o destinație mult dorită de francizele de pe continentul nord-american.
Rampa de lansare a francizelor
Pentru mulţi francizori, Expo Francize Varşovia este rampa de lansare pe noi pieţe din Europa Centrală şi de Est.
Parteneriat la nivel înalt
Parteneriatul strategic pe care lanțul american Pizza Hut și cel spaniol Telepizza l-au confirmat recent și acordul de franciză master pe care l-au semnat vor schimba semnificativ ritmul de dezvoltare a ambelor lanțuri.
De la un capăt la celălalt al Europei
În portofoliul de țări, în care există franciza lanțului spaniol Pressto, a intrat recent o nouă piață - Georgia. Sunt așteptați, de altfel, și parteneri din alte țări din regiune.
Starbucks mizează pe expansiune internațională
AmRest intenționează să dezvolte rețeaua de cafenele Starbucks și în Serbia.
Tehnica succesului L`ARÔME
În ultimii doi ani, marca croată a cunoscut o expansiune fulgerătoare, reușind să intre pe șapte noi piețe: Slovenia, Serbia, Canada, Israel, Italia, Slovacia și Cehia.
Și bărbații aleg franciza DepilConcept
Deși în sectorul cosmetic, antreprenorii sunt de regulă femei, și bărbații își găsesc loc în această industrie.