internaționale

internaționale | 14.09.2018

Francize americane în lumea întreagă

The Entrepreneur’s Annual a anunțat lista de anul acesta a celor 200 de francize americane care au cel mai mare succes. Cine este în top?

internaționale | 12.09.2018

Starbucks, grandios și atipic!

Au trecut mai bine de doi ani de când Starbucks a anunțat că va intra pe piața italiană. Recent, prima cafenea a fost deschisă la Milano, într-un format exclusivist.

internaționale | 10.09.2018

A sosit timpul afacerii tale. Alege o idee de la Târgul de Francize!

Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.

internaționale | 06.09.2018

Coca-Cola cumpără Costa Coffee

Compania Coca-Cola și-a anunțat, în data de 31 august 2018, intenția de a achiziționa Costa Limited de la compania mamă Whitbread PLC. Care este investiția si ce obține Coca-Cola din această tranzacție?

internaționale | 03.09.2018

Un bun antreprenor nu este niciodată mulțumit

TulecTrend, singura companie de pe piața cehă care se ocupă cu proiectarea, fabricarea și vânzarea de îmbrăcăminte de marcă și accesorii pentru copii are magazine în 80 de locații din Cehia și Slovacia.

internaționale | 31.08.2018

Târg de francize la Moscova

În perioada 10-12 septembrie a.c., a 16-a ediție a Târgului de franciză BUYBRAND Expo va avea loc în capitala Rusiei.

internaționale | 24.08.2018

IKEA în realitatea virtuală

IKEA promovează oportunitatea testării mobilierului în magazinele dotate cu echipamente pentru experimentarea realității virtuale. În paralel, va dezvolta și rețeaua internațională de magazine.

internaționale | 22.08.2018

Parfumurile franțuzești caută Master Francizat

Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.

internaționale | 20.08.2018

Love. Peace. Coffee.

Tucano Coffee este una dintre cele mai recente francize de cafenele, care s-a dezvoltat rapid în ultimii ani, promovând dragostea pentru cafeaua de înaltă calitate.

internaționale | 10.08.2018

Succesul este o alegere

Succesul pe care DepilConcept l-a obținut în Polonia poate servi ca un excelent exemplu de urmat, considerând că DepilConcept este în căutarea unui master francizat pentru România.

internaționale | 06.08.2018

O nouă șansă în Varșovia

În fiecare an, Târgul de francize din Varșovia găzduiește peste 7.000 de vizitatori. Acesta este, de fapt, un număr de potențiali beneficiari ai francizelor, care vin la târg să vadă, să se informeze și să găsească idei pentru a-și începe propria afacere.

internaționale | 01.08.2018

Easy Wine - Easy Beer, concepte magnet

Așa cum o arată și numele, „Easy Wine“ și „Easy Beer“ reprezintă concepte inovatoare de HoReCa care atrag clienții ca un magnet, după cum spun atât proprietarii, cât și francizații.

internaționale | 23.07.2018

Franciza cu origini japoneze

În Japonia, potrivit datelor din 2017, Uniqlo deținea 831 de magazine, dintre care 41 de magazine erau în franciză.

internaționale | 20.07.2018

Atracția piețelor mari

Fiind cea mai populată țară din lume, cu o economie extrem de puternică, China este o destinație mult dorită de francizele de pe continentul nord-american.

internaționale | 06.07.2018

Rampa de lansare a francizelor

Pentru mulţi francizori, Expo Francize Varşovia este rampa de lansare pe noi pieţe din Europa Centrală şi de Est.

internaționale | 22.06.2018

Parteneriat la nivel înalt

Parteneriatul strategic pe care lanțul american Pizza Hut și cel spaniol Telepizza l-au confirmat recent și acordul de franciză master pe care l-au semnat vor schimba semnificativ ritmul de dezvoltare a ambelor lanțuri.

internaționale | 20.06.2018

De la un capăt la celălalt al Europei

În portofoliul de țări, în care există franciza lanțului spaniol Pressto, a intrat recent o nouă piață - Georgia. Sunt așteptați, de altfel, și parteneri din alte țări din regiune.

internaționale | 15.06.2018

Starbucks mizează pe expansiune internațională

AmRest intenționează să dezvolte rețeaua de cafenele Starbucks și în Serbia.

internaționale | 13.06.2018

Tehnica succesului L`ARÔME

În ultimii doi ani, marca croată a cunoscut o expansiune fulgerătoare, reușind să intre pe șapte noi piețe: Slovenia, Serbia, Canada, Israel, Italia, Slovacia și Cehia.

internaționale | 04.06.2018

Și bărbații aleg franciza DepilConcept

Deși în sectorul cosmetic, antreprenorii sunt de regulă femei, și bărbații își găsesc loc în această industrie.

  Primul
  Anterior
8
9
11
12
Urmator  
Final