internaționale
Taco Bell „se multiplică” rapid în România
În doar doi ani, s-au deschis 10 restaurante fast-food Taco Bell în România.
Cărți personalizate pentru copiii din toată lumea
„Datorită francizării, ne putem extinde și în alte țări. Recent am semnat un contract de master franciză în România” - spune Marek Halfar, proprietarul Blue Elephant.
Protecție. Profesionalism. Profit.
Din SUA, franciza Signal 88 Security vine în Europa, pentru a proteja viețile și proprietățile clienților. Cine poate solicita o licență de franciză?
Trei prieteni, două vehicule și trei rute
Au fost nevoiți să-și înceapă propria afacere, pentru a ajunge la aeroport ușor și confortabil. Așa a luat naștere GoOpti, o companie specializată în transportul de pasageri, care își oferă serviciile în cinci țări astăzi, cu intenția de a extinde rețeaua de franciză și în această regiune.
Franciză simplă, autentică și profitabilă
Conceptul original specific restaurantelor EasyBeer & EasyWine este deosebit de interesant pentru clienți, iar rentabilitatea acestora atrage antreprenorii interesați de francize.
Noi oportunități de investiții în România
Popularitatea birourilor în sistem co-working crește de la zi la zi, fapt demonstrat de IWG care a deschis 156 de noi unități în 34 de țări, în prima jumătate a anului 2019. Cine este IWG?
Franciză cu stil
Brandul bulgar Brutale, renumit pentru costumele elegante pentru bărbați, se extinde în Europa. Francizorul caută parteneri pentru dezvoltarea francizei în această regiune, inclusiv în România.
Revoluția spațiilor de lucru flexibile
De ce segmentul spațiilor de lucru flexibile reprezintă o investiție ideală pentru francizați?
Un brand dedicat bărbaților - o franciză pentru toată lumea
Brandul de modă pentru bărbați Giovanni Galli își extinde rețeaua de franciză în Europa. Francizorul caută parteneri pentru dezvoltarei rețelei de franciză și în țările din această regiune.
Profit din închirieri
"Căutăm francizați care sunt interesați să înceapă propria afacere sau au deja o agenție de turism" - spune Nino Dubretic, proprietarul brandului Direct Booker.
200 de idei de afaceri la EXPO Francize Varșovia
În perioada 17-19 octombrie, a avut loc la Varșovia, în galeriile impresionante ale Palatului Culturii și Științei, cea de-a 17-a ediție a Târgului de Franciză organizat de PROFIT system, unde câteva mii de vizitatori și-au putut găsi idei pentru propria afacere.
Creșterea francizelor hoteliere în Europa
Marile lanțuri hoteliere din Europa apelează din ce în ce mai mult la modelul de afaceri al francizei, potrivit raportului Hotel Franchising in Europe 2019, elaborat de HVS Consulting Company.
Alegeți franciza la Expo Francize Polonia!
Expo Francize Varșovia, 17-19 octombrie 2019. Obține acum biletul gratuit de participare la Expo!
Vrei o afacere transparentă și profitabilă?
LG Laundry Lounge, un serviciu de spălătorie cu autoservire care oferă servicii de spălătorie, uscare și călcat rufe, își extinde rețeaua pe piața din Croația, dar vizează în același timp toate țările din regiune, inclusiv România.
Un sistem educațional de cinci stele
Sistemul educațional canadian Maple Bear reprezintă una dintre cele mai mari francize de învățământ din lume. Ce are de oferit această franciză și cine ar fi partenerii ideali din România sau din țările regiunii, explică Jan Bidan, Director General pentru Europa Centrală și de Est.
Turismul prinde culoare în franciză
DirectBooker, agenția care administrează locuințe private, extinde rețeaua de francize pe piața croată și, în paralel, este pregătită de expansiune în România.
Ești francizor? Vizezi expansiunea internațională?
Ai vrea să îți extinzi business-ul în Europa, prin francizare? Află la EXPO FRANCIZE Varșovia cum te putem ajuta să te dezvolți pe plan internațional!
Angajați mai puțini, griji mai mici
Credeți că operarea unui restaurant sau a unui bar presupune angajarea unui personal numeros? Nu este întotdeauna necesar. Francizorul Easy Wine știe cum să facă acest lucru și este dispus să ofere know-how-ul și românilor.
Programat pentru profit
Francizorul Coding Giants planifică extinderea în străinătate. Credeți că există potențial pentru dezvoltarea rețelei și în România?
Lacurile de unghii pot construi o afacere frumoasă la propriu și la figurat
Brand-ul Semilac este prezent în 33 de țări. Francizorul este interesat acum de România! Va funcționa franciza și pe piața românească?