interviu
Despre piaţa de franciză din Serbia
În ţările din fosta Iugoslavie franciza este la început de drum, însă în ultimii ani a parcurs un traseu ascendent, spune Igor Bogojevic, Director General PROFIT system Serbia.
"Franciza presupune şi impune un succes în afaceri, nu un eşec"
Spune Dr. Mihaela Mocanu, Avocat al Ţuca Zbârcea & Asociaţii. Aceasta ne-a mărturisit că a avut intenția de a aduce o franciză în România, cu ani în urmă.
O franciză în stilul Getei
”Domeniul în care lucrez îmi oferă șansa să învăț în fiecare zi ceva nou”- este unul dintre motivele pentru care Maurits Dohmen, General Manager Geta Voinea Hair and Beauty Salon, își iubește job-ul.
Mami salvează lumea
”Ziua în care te lași de fumat este ca o nouă zi de naștere”, ne spune Diana Vasiliu, singurul terapeut anti-fumat Allen Carr din România. Ea ne explică cum funcționează metoda prin care putem deveni în sfârșit nefumători.
România, o piață atractivă pentru investitorii francezi
Subiectul ni-l dezvoltă Philippe Garcia, directorul Ubifrance România. El are în plan să aducă prin franciză pe piața locală 10 brand-uri de lux.
Tenacitatea, cea mai importantă calitate a unui manager
Este părerea lui Viorel Vasile, Managing Partner Safety Broker, antreprenorul care a fost desemnat Managerul Anului 2013.
O lady în decorul unei francize auto
Georgiana Ioniță, Sales & Marketing Manager Mr CAP România, ne explică ce reprezintă conceptul care se promovează prin ”We make your car look like new”.
O afacere ”E-friendly”
”Alimentația sănătoasă este un subiect de top la nivelul întregii Europe și de asemenea cel mai profitabil instrument de marketing”- Jitka Palatová, reprezentant CEFF.
Diego: 21 ani de experiență în sectorul francizei
”În tot acest timp am reușit să dezvoltăm un model de business de succes”, spune Szőke István, directorul de dezvoltare al rețelei Diego.
Motto-ul unei francize: Toți pentru unul, unul pentru toți
Astfel subliniază Cosmin Munteanu, manager franciză Euromaster, importanța implicării tuturor membrilor unei rețele de franciză în business.
Franciza, cel mai bun model de business din lume
Este părerea lui Alexandre Duque Lourenco, Director Executiv BodyConcept și DepilConcept, brand-uri care caută master-francizați în România.
Să nu te atașezi prea tare de un brand
Este sfatul pe care l-a primit și îl transmite mai departe Mihaela Toma, reprezentant al brand-ului de ceai Tea Forte în România și retailer al ciocolateriei Leonidas.
Când afacerea se transformă în pasiune
Fiecare zi de lucru devine o sursă inepuizabilă de satisacții. Este cazul Danei Vlăscianu, Managerul General al centrelor Nomasvello România.
Fornetti poate deveni o nouă poveste de succes
Structura adusă în cadrul Fornetti România de către Csaba Toth, noul Director General, combină tradiția și principiile Fornetti cu avântul tineresc.
Avem cereri pentru acordarea de francize
Adrian Cazu, Directorul Benvenuti, ne-a dezvăluit cum se menține retailerul de încălțăminte în topul celor mai iubite branduri din România.
Iubesc ciocolata în fiecare zi tot mai mult
Ion Codreanu, unul dintre cei 2 reprezentanți ai brand-ului Leonidas în țara noastră, consideră că acest business poate fi gândit în România doar ca o afacere de familie.
Franciza care spală efectele crizei
Mașinile l-au pasionat dintotdeauna pe Nicolae Iacob, directorul Eleven One, un business care îi permite să intre în contact cu ultimele modele de autoturisme.
Franciza este afacerea viitorului
Este de părere Panczel Zoltan, Directorul General Fornetti România, care s-a reîntors la conducerea companiei pentru a menţine Fornetti pe primul loc în topul francizelor.
Aroma succesului
Spaniolul Jose Luis, francizorul companiei Columbia Fresh, vrea să aducă din Valladoid în România o franciză care poate schimba aroma tuturor spațiilor comerciale din țara noastră.
De la suveniruri orientale la ceaiuri vieneze
Master Francizorul Szarukan Laszlo a adus în România prin intermediul ceainăriilor Demmers Teehaus un strop din cultura austriacă.