naționale
În Europa, dar și acasă
Expansiunea francizei Donuterie în Europa este completată de cea în România, țara de origine. Afacerea, susținută permanent de francizor și care are un profit semnificativ, este la îndemâna noilor parteneri.
Suport total și flexibilitate în franciză
Specializat în produse tradiționale, brandul Ciorbe și Plăcinte a înțeles importanța noilor tehnologii pentru francizați. Ce sprijin vor avea, în acest sens, cei care vor să li se alăture?
Antreprenoriat în frumusețe
Dana Vlăscianu este un adevărat exemplu de antreprenoriat. Până la 36 ani, ea a reușit să dezvolte cu succes un business de nișă în domeniul epilarii definitive
Afacere internațională în plină dezvoltare
Franciză cu renume internațional, Nomasvello (No+Vello) are cel puțin un salon de înfrumusețare în multe dintre orașe și se dezvoltă în continuare.
Investiția în educație va da roade
Interesul părinților pentru activitățile extracurriculare ale copiilor lor este în continuă creștere. Acest lucru le oferă francizaților posibilitatea de a reuși în activitate
Oportunitate pentru o schimbare radicală
Stația Rombeer a deschis o nouă unitate în franciză, la Constanța. Deținătorul ei, un tânăr revenit în țară, a văzut în această decizie o ocazie excelentă de a-și schimba viața.
Soluție pentru o afacere cu viitor
Franciza Ice and Roll și Cake and Roll a găsit soluția perfectă pentru afacerile mici. Așa se face că este una dintre francizele gastronomice cu cea mai rapidă dezvoltare din Europa.
Conceptele adaptate crizei cuceresc piața
Sistemul de franciză Bella Italia a dovedit că, prin concepte eficiente și versatile, dificultățile create de pandemie pot fi depășite cu succes.
Rol adaptat marilor jucători
Cei care cumpără o master franciză intră într-un „joc serios” încă de la început. Deși profitul în acest caz este mai mare, pasivele sunt și ele incomparabil mai mari.
Două decenii de afaceri și rafinament
După două decenii de la intrarea sa în România, francizei Leonidas continuă să i se alăture noi parteneri, iar cei care sunt deja colaboratori își deschid noi ciocolaterii.
Franciza Ice&Roll preia manager Mc Donald’s
Unul dintre managerii Mc Donald’s preia conducerea operațională a brandurilor internaționale Ice and Roll și Cake and Roll în România.
Franciză sau licență?
Deși asemănătoare, franciza și licența sunt două modele de cooperare în afaceri asemănătoare dar care, totuși, diferă semnificativ în mai multe detalii.
Lider mondial caută noi parteneri
Vrei să te alături liderului mondial în segmentul de înfrumusețare? Franciza Nomasvello este în România și caută noi parteneri.
Noi parteneri, noi tehnologii
Franciza Imprinto, cea mai importantă din România în domeniul ei de activitate, își continuă expansiunea și pune la dispoziția partenerilor echipamente de ultimă oră.
Parteneri noi într-o rețea internațională
Rețeaua Leonidas a deschis, la Ploiești, o nouă unitate în sistem de franciză și caută în continuare parteneri pentru această afacere unică în lumea ciocolatei.
Avantajul adaptării rapide
Franciza internațională Ice and Roll și Cake and Roll a trecut testul pieței din România și i se alătură tot mai mulți parteneri convinși de profitabilitatea afacerii.
Bella Italia, un parteneriat profitabil
Lanțul de pizzerii Bella Italia își dovedește din nou eficiența. De această dată este vorba de succesul imediat al unui tânăr, fără experiență antreprenorială, care a deschis o unitate în Ploiești și a avut profit după prima lună.
Când combini tradiția cu tehnologia
Când un brand specializat în produse culinare tradiționale recurge la noile tehnologii în vânzare, partenerii nu au decât de câștigat. Este și cazul francizei Ciorbe și Plăcinte.
Cafenele Captain Bean spre noi teritorii
Franciza Captain Bean își continua expansiunea în noi teritorii, demonstrând astfel eficiența unui sistem care se dezvoltă rapid în ultimii ani, în ciuda problemelor generate de pandemie.
Mai aproape de comunitate
LaDoiPași, franciza cu cea mai mare rețea de magazine independente din România, vrea să depășească 1600 de unități până la sfârșitul acestui an.