Eximtur a deschis 7 agenţii în franciză în acest an

Principala destinaţie vândută de Eximtur clienţilor din ţara nostră este România, cu un număr de 14.000 de turişti în primele 4 luni ale anului.
În imagine Castelul Peleș, Sinaia
Joi
21.06.2012
Agenţia de turism Eximtur vrea să se extindă prin franciză în toate judeţele ţării.
 

Eximtur, cea mai mare agenţie de turism cu capital românesc, vrea să deschidă până în anul 2015 cel puţin câte o franciză în fiecare judeţ al României şi în fiecare sector al Bucureştiului, a declarat pentru Mediafax Lucia Morariu, proprietarul firmei. În prezent, reţeaua Eximtur numără 14 agenţii proprii şi 9 francize, dintre care 7 au fost deschise în acest an.

În luna iunie, Eximtur va deschide încă 2 francize, la Brăila şi Piteşti. Din toamnă, agenţiilor francizate li se vor alătura încă 5 unităţi.

Taxa de aderare la reţeaua Eximtur este de 1.000 de euro, la care se adaugă redevenţe anuale în valoare de 250 de euro. Francizaţii sunt sprijiniţi în activitatea lor şi primesc manualul de proceduri al Eximtur, precum şi training de specialitate.

Pe lângă extinderea reţelei de franciză, Eximtur va continua investiţiile în vânzările online, în susţinerea agenţiei virtuale fly.ro şi a portalului companiei, precum şi în promovarea call-center-ului agenţiei.

În primele 4 luni ale anului 2012, agenţia a avut aproape 10.000 de clienţi care au optat pentru destinații externe ca Turcia, Bulgaria, Grecia, Italia, Spania, Franţa, Austria şi Croaţia.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist