Spiritul celtic din inima Vegas-ului

Vineri
10.02.2017
„Tilted kilt” este mult mai mult decât un pub sportiv - astăzi este un lant de branduri internationale, care are ambiția să se extindă în toată Europa. Francizorii cauta si in regiunea Est Europeana.
 

„Tilted kilt” este un pub sportiv neobisnuit. Deși majoritatea clienților noștri obișnuiți sunt fani de sport, barurile din lanțul american atrag pe cei care doresc să se bucure de un serviciu unic și o bucătărie fină. Primul „Tilted kilt” a fost deschis în 2003 în Las Vegas, iar dorința proprietarului a fost sa prezinte o atmosferă "Celtica" vizibila "chiar și de la ușa", precum și o selecție de produse alimentare și băuturi specifice. In plus, ceea ce a devenit rapid o marcă comercială a pubului și l-a diferentiat de alte oferte similare de pe piață, au fost chelnerițele și ospătarii atractivi, care sunt acum cunoscuti în întreaga lume ca Tilted kilt Girls & Boys ™si au o mare popularitate. Cu toate acestea, Tilted Kilt datorează atractivitatea echipei de servire, dar si a unei largi selecții de produse alimentare și băuturi. Oaspețiilor le sunt oferite o duzină de preparate tradiționale și contemporane americane, irlandeze și scoțiene. Există, de asemenea, aproximativ treizeci de tipuri de bere îmbuteliată. Și în spiritul sportiv, in interior se afla un bar dotat cu televizoare LCD, astfel fanii pot fi la curent cu evenimentele sportive.

De la Las Vegas, conceptul s-a răspândit rapid in America și dincolo de granițele pieței interne. Astăzi, mai mult de 100 de pub-uri functioneaza sub acest brand si franciza cauta acum si parteneri care ar dori să deschidă și să mențină „Tilted kilt” într-una dintre țările din regiune.

Așa cum a explicat William Edwards, CEO al EGS, responsabil pentru extinderea lanțului în Europa Centrală, "Tilted kilt" sunt în căutarea de parteneri, printre companiile puternice, orientate spre marketing, care au deja experiență în industria ospitalității și care ar putea oferi o locație atractivă pentru bar. Suprafata „Tilted kilt” este între 450 și 900 m2. - Candidații trebuie să aibă, de asemenea, un lanț de aprovizionare logistică solid și de încredere. Si bineințeles să cunoasca bine piața locală - adaugă Edwards.

Francizatul (Zonal sau licențiat), va efectua cinci săptămâni de training la sediul companiei din Arizona iar ulterior va beneficia de-o echipă suport "la fața locului", șapte zile înainte și după deschiderea pub-ului. Totodata vor fi disponibile în mod continuu on-line materiale de training si proceduri care sa ajute partenerul. În plus față de trainingul initial, compania va ajuta partenerii si in campaniile de marketing. El va primi toate materialele necesare pentru publicitate la radio, televiziune sau reviste - spune Edwards.

Pentru a deschide un Pub „Tilted kilt” investitia se ridica la aproximativ un milion de dolari. Investiția acoperă toate costurile de amenajare a spațiilor la standarde arhitecturale și de design ale brand-ului, precum și costurile de achiziții și implementarea de echipamente și echipamente specifice conceptului.


MC
Franchise Consultant