Ce zici de o companie proprie în schimbul actualului tău loc de muncă?
"Acest fapt ne confirmă convingerea că modelul de parteneriat pe care l-am creat este sigur și de succes. Suntem încântați de faptul că personalul magazinului, care este cel mai implicat în această afacere, crede în acest concept", spune Piotr Skotnicki, manager de franciză KOMFORT.
Exemple de francizați care au decis să deschidă un magazin în franciză sunt Paulina și Robert Kurkus. Cuplul care a venit de la Koszalin a decis să deschidă un magazin în Świnoujście.
- Când ai propriul magazin, ești mai responsabil, dar ai și o șansă crescută pentru profituri mai mari. În urmă cu 11 ani am lucrat în magazinul KOMFORT ca vânzător. Am avut de-a face cu multe aspecte legate de funcționarea magazinului, dar când ne-am deschis propriul magazin, s-a dovedit că afacerea a ascuns multe secrete pe care nu le știam până atunci - admite Paulina Kurkus. Franciza dă posibilitate antreprenorilor în primul rând de a influența sfera de activitate a magazinului.
- Conceptul de afaceri sub marca KOMFORT are nevoie de multă implicare, în afară de o locație bună. Vânzările și serviciile pentru clienți sunt esențiale, iar compania le permite partenerilor contractuali să vândă produse și servicii clienților care au afaceri, instituțiilor, școlilor etc. Vânzările la scară mai mare generează, bineînțeles, și profituri mai mari. – ne asigură Piotr Skotnicki.
Magazinul Paulinei și a lui Robert Kurkus este deschis de numai patru luni, astfel încât sunt la început și dezvoltarea lor de-abia acum începe. Dar chiar și acum magazinul lor generează o cifră de afaceri mare. Cuplul oferă servicii complementare care combină consilierea, vânzarea și serviciile legate de instalarea de pardoseli și covoare. Kurkus a cumpărat de asemenea mașini care pot instala pardoseli. Paulina și Robert Kurkus au decis să nu angajeze alți salariați pentru moment, ci să-și conducă singuri magazinul.
- Acest lucru are un efect pozitiv asupra relațiilor cu clienții. Magazinul din Swinoujscie trebuie să fie asociat cu Paulina și Robert Kurkus. Nu vrem să punem în umbră brandul, ci să dăm valoare serviciilor și produselor noastre. Magazinul funcționează de luni până vineri, între orele 10.00 și 18.00, iar sâmbăta între orele 9.00 și 13.00. Avem o abordare sănătoasă a muncii noastre. Chiar dacă suntem angajați în propria afacere, acordăm o atenție deosebită timpului privat, astfel încât munca de zi este de opt ore. Este adevărat că lucrăm și sâmbăta, dar numai până după-amiaza. Deci, avem aproape tot weekend-ul pentru noi înșine - spune Robert Kurkus.
Cu timpul, când afacerea crește, intenționează să angajeze oameni pentru a-i ajuta.
- Poate că anul viitor vom căuta pe cineva. Între timp, reușim să controlăm totul și nu este nevoie să angajăm personal suplimentar. În plus, prezența în magazin ne permite să ne cunoaștem clienții, așteptările și nevoile acestora. Ulterior vom transmite aceste informații și angajaților noștri. Vânzările în KOMFORT se bazează pe consiliere. Clienții ne întreabă care parchet este cel mai bun pentru ei, cum să îl monteze, sunt doritori să vorbească, să afle detalii, să întrebe despre problemele tehnice și așteaptă sfatul specialiștilor - adaugă Paulina Kurkus.
- Nu-mi pot imagina că cineva răspunde "Nu știu". Cunoașterea întregii game de produse din magazin este obligatorie, așa că sunt încântat că, în afara pregătirii pe care mi-a oferit-o Komfort, mă ajută experiența pe care o am în ceea ce privește lucrările de construcții și renovare - adaugă Robert Kurkus.
Francizatul a lucrat în Norvegia mai mulți ani, dar în timp a decis să se întoarcă în Polonia și să investească în conceptul de franciză KOMFORT.
- Soția mi-a sugerat ideea de a coopera cu rețeaua KOMFORT. Ea cunoștea compania, era familiarizată cu regulile magazinelor din rețea, putea să vândă și să vorbească cu clienții. Am fost conștienți de ce presupune investiția facută, de riscurile pe care le implică, dar știam că vom avea de câștigat colaborând cu o companie de franciză. Avem încredere în Komfort, așa că am crezut în corectitudinea deciziei noastre ", a declarat Robert Kurkus.
Cuplul a investit într-un magazin care funcționează în conformitate cu principiile francizei de depozit.
- Conceptul este foarte bine pus la punct. Compania a redus riscul afacerii la minim, preluând sediul și controlând stocul magazinului. Datorită acestui fapt, avem un flux continuu de mărfuri, nu există nimic în stoc și există întotdeauna loc pentru o colecție nouă – mai spune francizatul.
Înainte ca francizații să-și înceapă propria afacere, au participat la o sesiune de pregătire timp de câteva săptămâni.
- Am lucrat timp de o lună la unul din magazinele Komfort. Acolo, sub conducerea managerului, am făcut toate lucrările legate de activitatea din magazin: am servit clienții, am lucrat la casa de marcat, am întocmit documentația magazinului. Avem, de asemenea, foarte multe cunoștințe despre sortimentul Komfort - spune francizatul.
Procesul de recrutare nu a durat mult. La șase luni de la depunerea cererii, reprezentantul Komfort a luat legătura cu ei. Compania a propus mai multe locații în Swinoujscie. În cele din urmă, a fost selectată o locație dintr-o galerie comercială din centrul orașului.
- Ideea de a investi în afaceri a apărut în octombrie 2016, am semnat acordul de franciză în martie 2017, iar magazinul a fost deschis o lună mai târziu - spune Paulina Kurkus.
- Am avut bani, deci nu a existat nicio problema cu finalizarea rapidă a documentației. Komfort a organizat totul: a montat magazinul și a implicat la deschidere personal și din alte magazine. Totul a avut loc în beneficiul companiei - subliniază Robert Kurkus.
Magazinul lui Robert și al Paulinei Kurkusów are o suprafață de 270 m2. Cuplul intenționează să deschidă un al doilea magazin în viitor. Între timp, accentul se pune pe dezvoltarea primului magazin.
- Ne-am implicat cu toată inima în afacerea noastră și sperăm că eforturile noastre vor aduce doar profituri. - spune Paulina Kurkus.
Pentru Zbigniew Łotocki, un alt francizat KOMFORT, colaborarea a fost o oportunitate de a extinde oferta fostei sale companii, care a funcționat de peste 20 de ani.
- Am un centru comercial cu materiale de construcții și finisaje. KOMFORT mi-a îmbogățit oferta de produse legate de amenajări interioare. Compania oferă produse de înaltă calitate, competitive pe piața locală, în conformitate cu tendințele actuale. Aș avea probleme cu achiziționarea unui astfel de sortiment dacă m-aș fi ocupat singur. Producătorii care lucrează la scară largă lucrează în principal cu companii mari. Eu îmi conduc afacerea pe o piață prea mică, cooperarea nu ar fi profitabilă pentru niciuna dintre părți. Angrosiștii locali oferă produse atractive, astfel că mi-am dorit și eu să ies în evidență cu produse diferite și acest lucru l-am obținut prin colaborarea cu KOMFORT – declară Zbigniew Łotocki, antreprenor de la Żary.
Pregătirile pentru deschiderea magazinului au durat aproximativ o jumătate de an. Cea mai mare parte a timpului ne-a luat amenajarea clădirii, întrucât am dorit să deschid magazinul lângă centrul comercial.
- Am vrut să integrez KOMFORT în complexul comercial pe care îl dețin. Rețeaua s-a ocupat de designul interior, de depozitarea echipamentelor și de stocare. Magazinul a fost înființat în luna martie a acestui an - spune francizatul.
Magazinul KOMFORT din Żary are 350 m2. Suprafața totală a centrului comercial ocupă 2.000 de m2. Zbigniew Łotocki are 40 de angajați în întregul complex. Fiecare departament are personal de vânzări specializat și dedicat în sortarea produselor din diferite categorii. Aceștia se concentrează pe munca lor, oferind servicii profesionale clienților. Centrul comercial se află într-o locație bine conectată, în apropiere de zone locuite. Este ușor să ajungeți și să parcați în incinta centrului comercial, fapt care crește cu siguranță satisfacția clienților.
- Conceptul în franciză Komfort atrage atât foști angajați care aleg să-și conducă propriile afaceri, cât și antreprenori care deja au afaceri de mult timp, dar pentru care KOMFORT este extensia ideală privind oferta de produse. Angajații rețelei KOMFORT s-au familiarizat cu regulile magazinului, cunosc procesul de vânzări și se angajează în colaborarea cu compania pe baza francizei. Ei văd în investiție oportunitatea de a obține profituri mari. - spune Piotr Skotnicki.
Dacă îți dorești să ai propria afacere, însă nu ai experiență în domeniul ales, franciza poate fi o soluție pentru tine! Vei primi pe tavă expertiza unor antreprenori care au testat deja succesul și, în plus, vor fi alături de tine tot timpul pentru că succesul tău e și succesul lor! Înscrie-te acum la newsletter pe site-ul https://franchising.info.ro/ și află ce franciză ți se potrivește.
Articole citite
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
O realitate socială care demonstrează că vârsta de la care este nevoie de ochelari este tot mai scăzută a dus la crearea francizei Ama Green Optic, iar rezultatele afacerii sunt conform așteptărilor.
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Sunt puține companiile specializate în construirea și reconstruirea terenurilor de sport, cu atât mai puțin cele în franciză.
Mai mulți antreprenori români s-au alăturat deja rețelei de franciză Mail Boxes Etc. și participă la o schimbare majoră în lumea serviciilor de curierat și logistică.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Finanțează deschiderea afacerii tale
Salut,interesant,vreau detalii și contact cu furnizorul . Mulțumesc !
Afacere de nișă, cu păpuși
Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti cum pot afla detalii despre franciza "Afacere de nisa cu papusi" Multumesc!
Pe piața de curierat se câștigă bine
Ce trebue sa fac pentru colaborare sau franciza
O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
Functioneaza si in Romania? Unde si cu ce investitii?
Spălatul rufelor în franciză
Super tare știu conceptul și chiar sunt interesat!
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
TE-AI SUPARAT PE NOI SI NU MAI VREI SA PUBLICI NIMIC T E R U G A M I N S I S T E N T MAI SCRIE CEVA ORICE
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Mi - e dor de articolele tale frumoase redactate intr-o forma impecabila...sa fie oare sfarsitul ?
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Cand este vorba de Cluj termenii crestere,succes...sunt la ei acasa si nu numai la Cluj