Calitatea este cea mai bună recomandare

Beneficiarii francizei DepilConcept, care respectă în mod consecvent recomandările francizorului privind "garantarea profitabilității", se pot baza pe venituri sigure care vor fi suficiente pentru acoperirea costurilor afacerii încă din prima lună.
Luni
18.12.2017
Compania portugheză DepilConcept are în plan deschiderea de sucursale de franciză în țările din Europa Centrală și de Est, deci România este pe lista francizorului.
 

Crezi că e posibil să obții un serviciu premium la prețuri accesibile? Pentru DepilConcept, acesta a fost scopul principal când și-a deschis saloanele pentru epilare permanentă și întinerire a pielii. “Vrem să distrugem mitul prin care epilarea eficientă și definitivă este un tratament de lux pe care și-l pot permite doar clienții bogați”, afirmă reprezentanții companiei.

Primele saloane de înfrumusețare DepilConcept în franciză au fost deschise în 2006 în Portugalia, iar saloane în franciză funcționează, în acest moment, pe piețele din Brazilia și Polonia. Cu toate acestea, compania este interesată de dezvoltarea rețelei de franciză în țările din această regiune - fie prin acordarea unei master francize, fie a unei singure francize.

Francizatul se poate baza pe sprijinul deplin al francizorului în ceea ce privește instruirea, marketing-ul sau ajutor în deschiderea salonului. Pe lângă resursele financiare, francizatul ar trebui să furnizeze, de asemenea, spațiile comerciale adecvate.

“Este important, de asemenea, ca francizatul să fie și un bun manager, un vânzător bun, care să știe să promoveze și să vândă serviciile noastre. Nu vrem să deschidem saloane cu orice preț pentru că suntem interesați în primul rând de rentabilitatea lor și nu de numărul acestora”, explică francizorul.

Din acest motiv, compania oferă tuturor francizaților un set de cunoștințe despre afacere sub denumirea de "Garanția profitabilității". Conform acestui ghid, partenerii care implementează în mod consecvent recomandările companiei pot conta pe venituri sigure care vor fi suficiente pentru a acoperi costurile afacerii încă din prima lună.

“Când am început să extindem rețeaua noastră de saloane cosmetice și estetice în Europa, ne-am orientat spre țări mai mici. Majoritatea saloanelor, ca și în Portugalia, se află în țările în care economia a început să crească - Polonia, Ungaria, Cehia. Suntem foarte mulțumiți, de exemplu, de primirea francizei master în Polonia și dorim să obținem același rezultat în toată regiunea", a declarat pentru portalul nostru Alexandra Duque Lourenco, director executiv al DepilConcept.

În Polonia, 12 saloane DepilConcept au fost deschise în primii trei ani. "Este interesant faptul că francizații cei mai interesați au fost clienții DepilConcept, adică cei care au folosit deja serviciile DepilConcept și s-au regăsit în calitatea acestora", spune Mariusz Włoczkowski, responsabil pentru dezvoltarea rețelei DepilConcept în Polonia.

“Cunoștințele de afaceri transmise de francizorul DepilConcept dau rezultate pentru că se bazează pe combinația celor mai importanți patru factori de succes: specializarea, vânzările, serviciile și sprijinul acordat francizatului. Prin urmare, în calitate de beneficiari ai francizei master, avem obligația de a lucra activ în promovarea tuturor saloanelor de franciză din Polonia, de a organiza campanii de publicitate în mass-media locale și în comunitate, de a introduce programe de loialitate și de a organiza acțiuni pentru clienții noștri. Fiecare francizat individual știe ce trebuie să facă, pentru că, în această afacere, nu este singur”, declară Włoczkowski.

Industria frumuseții în România e pe val

Dacă afacerea DepilConcept are un asemenea succes pe piața poloneză, ne întrebăm oare ce șanse de reușită ar avea pe piața românească.

Statistica privind industria frumuseții în țara noastră pare promițătoare. Se pare că, dacă investești acum în industria frumuseții, ai încă șanse bune să tragi lozul cel mare. În România, cifrele de afaceri ale saloanelor de înfrumusețare crescuseră în 2016 cu nu mai puțin de 70% față de 2015, potrivit Institutului Național de Statistică (INS).

La baza acestei dezvoltări spectaculoase, se pare că sunt doi factori: creșterea veniturilor românilor și dorința lor de a arăta, în permanență, ca scoși din cutie.


Business Development Manager