Expansiunea Pressto aduce valoare adăugată importantă atât pentru client, cât și pentru investitor. Clientul are garanția că toate procesele sunt realizate la aceeași parametri de calitate ca în orice altă țară, iar investitorul se bazează pe o companie serioasă și renumită, care se extinde la nivel international, peste tot în lume.
Luni
26.02.2018
Pressto este o franciză spaniolă de curățătorii chimice și spălătorii, cu o expansiune internațională remarcabilă. Pe harta expansiunii, se află și România.
 

Primul pas al acestei expansiuni a început în 1997 și primele deschideri internaționale au avut loc în Mexic. Conceptul original al afacerii, tehnologia, cercetarea constantă, serviciile exclusive și orientarea clară spre o experiență de calitate au deschis oportunități pentru Pressto, pe cinci continente. De la deschiderea primei spălătorii - curățătorii Pressto din Madrid, datorită viziunii fondatorilor, brandul s-a extins, prin sistemul de franciză, în întreaga lume.

În America, expansiunea a continuat și în alte țări latino-americane, cum ar fi Peru, Venezuela, Costa Rica, Columbia, Republica Dominicană și Panama. Mexic este țara cu cea mai vastă prezență Pressto, extinsă în majoritatea statelor, cum ar fi Yucantán sau Mexic DF.

Orientul Mijlociu a fost unul dintre obiectivele principale pe care lanțul Pressto s-a concentrat în ultimii ani, deschizând noi locații în Qatar, Iordania, Arabia Saudită, Dubai și Oman. Prezența în Africa s-a concretizat prin deschiderea de spălătorii - curățătorii în Angola, Nigeria, Maroc și Ghana.

Asia este un alt continent pe care marca Pressto reușește să îl “cucerească”, printr-o prezență extinsă în Malaezia, India, Singapore, Indonezia și, foarte curând, în Thailanda și Vietnam.

În anul 2016, a fost deschisă și prima locație din Liban, prima din multe altele care au urmat.

Extinderea internațională nu a putut continua fără prezența Pressto în Oceania și deschiderea mai multor locații în Australia.

Datorită unui model de afaceri consolidat și flexibil, adaptat fiecărei țări și culturi, precum și a echipamentelor, tehnologiilor și proceselor de curățare ecologice, Pressto a reușit să realizeze o expansiune rapidă, la nivel mondial, pe care vor continua să o susțină prin dezvoltarea rețelei în următorii ani.

Antonio Yammine, CEO în cadrul companiei TOP GROUP AJ, S.A.R.L. și deținător al francizei master din Liban, ne-a acordat un interviu din care aflăm cum a decurs procesul de deschidere a unităților sale Pressto.

Puteți să ne împărtășiți câteva informații despre dvs.? Aveți familie, copii? Care este pregătirea dvs. educațională și profesională? Ce hobby-uri aveți?

“Sunt căsătorit, am un fiu de patru ani și sunt tehnician în științe, cu experiență în domeniul comerțului cu amănuntul. Unul dintre hobby-urile mele preferate este fotbalul, pe care îl joc fie cu fiul meu, fie urmăresc un meci bun la televizor.”

Când și cum ați decis să cumpărați franciza? Ce v-a determinat să faceți acest pas?

“La sfârșitul anului 2015, am fost atrasi de profesionalismul Pressto și de vasta sa prezență în lume. De altfel, știam despre ei încă de când au deschis spălătorii în Venezuela.”

Cum ați ales locația pentru afacere și câte angajați aveți în prezent?

“După un studiu intens de șase luni, am decis să alegem locația pe o stradă unde este trafic foarte mare și există suficiente locuri de parcare. Locația se află într-un important oraș din Liban, unde există mulți oameni cu venituri ridicate.”

Ne puteți descrie cum arată o zi de lucru pentru dumneavoastră?

“Dupa ce deschidem spălătoria dimineața, la ora 8:00, verificăm ce ridicări și livrări sunt planificate pentru ziua respectivă, apoi ne concentrăm asupra finalizării tuturor articolelor de îmbrăcăminte care trebuie expediate în timpul zilei și le verificăm pe fiecare în parte, pentru a ne asigura că respectă standardele înalte ale clienților noștri. De asemenea, recepționăm toate articolele de îmbrăcăminte care sunt livrate de la domiciliu, prin curieri, precum și pe cele aduse de clienții noștri. La finalul zilei, efectuăm un control al calității înainte de închiderea locației.”

Vă rog să ne spuneți cât de repede după ce ați demarat, afacerea dvs. a atins pragul de rentabilitate?

“Pot spune că planul financiar a dat roade bune în cazul nostru, întrucât am ajuns la breakeven (prag de rentabilitate) în a șaptea lună după deschidere.”

Ce acțiuni organizați pentru a atrage clienții?

“Secretul nostru este că ne străduim să livrăm cele mai bune servicii clienților noștri, întotdeauna, deoarece un client fericit este cea mai bună publicitate de care compania poate beneficia pentru că un client mulțumit va spune și altora despre Pressto.”

Mai multe detalii privind profilul francizatului, investiția necesară, precum și beneficiile achiziționării francizei master Pressto în România, vă invităm să descoperiți în Catalogul francizei Pressto , disponibil, în limba română, pe portalul nostru.


Business Development Manager