Giganții americani din nou împreună

Alianța de promovare va începe în luna iunie, cu “Incredibilii 2”, care va sosi în cinematografe în 15 iunie, urmată în toamnă de “Ralph Strică-Tot 2”, care debutează în 21 noiembrie a.c.
Vineri
30.03.2018
După 12 ani de pauză, giganții McDonald’s și The Walt Disney reînnoiesc parteneriatul. Jucăriile din Happy Meal, care vor reprezenta personaje renumite din filmele lui Walt Disney, vor fi oferite copiilor împreună cu un meniu sănătos.
 

McDonald’s USA și The Walt Disney Company au anunțat luna trecută un nou parteneriat de promovare, condiționat de angajamentul McDonald’s de a îmbunătăți standardele nutriționale ale meniurilor Happy Meal. În baza noului acord, Disney și McDonald’s vor colabora pentru a îmbunătăți experiența meselor de familie cu ajutorul campaniilor cross-promoționale Happy Meal, care vor conține jucării reprezentând personaje din filme produse de studiourile Walt Disney Animation, Pixar Animation Studios, Disney Live Action, Marvel Studios și Lucasfilm.

Parteneriatul a fost anunțat abia după ce lanțul fast-food de tip franciză a venit cu schimbări privind meniul Happy Meal, astfel încât produsele alimentare să fie mai sănătoase și mai puțin calorice. McDonalds a redus conținutul de grăsimi, zahăr, acizi grași saturați și sodiu din meniul copiilor, astfel încât alimentele să fie mai sănătoase. Pe lângă aceste modificări, au fost excluse din meniul copiilor milkshake-ul de ciocolată și cheeseburger-ul.

"Angajamentul McDonald’s pentru a respecta standardele impuse de Walt Disney privind meniurile Happy Meal permit celor două companii să colaboreze pentru a crea noi modalități de a aduce magia Disney către consumatorii McDonald’s" - a declarat Tiffany Rende, vicepreședinte al Corporate Alliance, The Walt Disney Company.

În 2006, Disney a devenit prima companie media majoră care a stabilit criterii nutriționale, asociind brandurile și personajele sale cu alimente mai echilibrate din punct de vedere nutrițional. Liniile directoare, elaborate cu autoritățile naționale de nutriție și aliniate la standardele federale, promovează consumul de fructe, legume, cereale integrale, proteine ​​slabe și lactate cu conținut scăzut de grăsimi, limitând în același timp consumul de calorii, grăsimi saturate, zaharuri și sodiu. Disney a extins inițiativa în 2012 prin introducerea de noi standarde privind publicitatea alimentelor în cadrul programelor destinate copiilor și familiilor. Toate produsele alimentare și băuturile promovate pe canalele TV deținute de Disney, în care mai mult de 25% din audiență are vârsta de până la 12 ani, precum și platformele online destinate copiilor și familiilor, trebuie să respecte liniile directoare ale Disney pentru nutriție.

Ingenuitate și divertisment

Deocamdată acordul este valabil numai pentru țările în care meniul pentru copii a fost deja modificat și îndeplinește criteriile stringente ale companiei Walt Disney. Sperăm însă că parteneriatul își va produce efectele pozitive și în România într-un timp cât mai scurt.

"McDonald’s și Disney sunt două brand-uri preferate de multe familii și această nouă alianță va crea momente memorabile pentru familii. Pe măsură ce continuăm să construim un McDonald’s mai bun, acest parteneriat va combina ingeniozitatea în alimentație și divertismentul, pentru a încuraja selecțiile de preparate mai echilibrate în meniurile noastre Happy Meal și pentru a inspira familiile într-un mod amuzant și inovator" - a declarat Morgan Flatley, director de marketing al McDonald’s SUA.


Cipele, Kristijano Ronaldo
Florentina Pene
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium

Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...

1 Declaratii
Final 10.11.2017
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”

Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!

1 Declaratii
Final 31.01.2017
Franciza Star Kebab trece Prutul

Vrei sa ști despre francize

1 Declaratii
Final 07.10.2016
Cafenea in loc de masina!

Ma mandresc cu acest copil. Impresionant articolul din pundtul lui de gandire. Multumesc celui ce l-a scris pentru ca in fraze scurte si concise a reusit sa exprime cum acest...

1 Declaratii
Final 01.09.2016
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

Ai revenit si ma bucur caci imi lipseau articolele tale...mult succes

2 Declaratii
Final 19.06.2015
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

In sfarsit un nou articol ,asteptam si ma bucur mult de tot...mult succes FORNETTI

2 Declaratii
Final 18.06.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Cu noul patron o sa le mearga la fel de bine...renumele e deja.

3 Declaratii
Final 12.05.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Premiile pentru studenti este un obicei care ar trebui pastrat si urmat de toti angajatorii.Nu pot trece cu vederea originea noului  angajator si nu as vrea sa am dreptate dar...

3 Declaratii
Final 11.05.2015