Franciza specialiștilor în recrutare

Un business de succes își gestionează resursele în mod inteligent. Externalizarea unor servicii este benefică pentru majoritatea afacerilor. Depinde de fiecare manager să aleagă în ce departamente este necesară și rentabilă investiția.
Miercuri
18.04.2018
Din perspectiva resurselor umane, externalizarea poate aduce multe beneficii unei companii care dorește să își concentreze eforturile pe optimizarea producției și reducerea costurilor. O franciză în acest domeniu prezintă multe oportunități.
 

De ce franciza Banca de Joburi este o investiție profitabilă și pentru cine, vom analiza în continuare.

Un angajator va apela la o agenție de recrutare, în primul rând, pentru că recrutarea de personal este un proces lung și costisitor, care blochează un număr semnificativ de resurse și care nu oferă rezultate garantate dacă nu este făcută în mod sistematic și inteligent. „Companiile alocă bugete imense în promovarea posturilor interne sau chiar au posturi vacante care nu se ocupă luni întregi, uneori chiar ani, iar persoanele de la resurse umane își concentrează toate eforturile scanând sute de aplicații necorespunzătoare și planificând interviuri cu candidați care nu se prezintă sau care nu rămân mai mult de câteva zile în companie – spune Bogdan Filip, Director General Banca de Joburi.

Apelând la o agenție de recrutare, întreg procesul de recrutare se simplifică. Selectarea cerințelor pentru posturile ce urmează a fi ocupate se realizează mult mai ușor, întrucât o agenție specializată cunoaște atât piața forței de muncă, cât și necesitățile companiei angajatoare și optimizează oferta astfel încât atât dorințele angajatorului, cât și cele ale candidaților să fie îndeplinite.

Agențiile de recrutare furnizează o listă scurtă cu candidați, nu doar aplicanți. Tot timpul pe care departamentul de resurse umane l-ar pierde sortând, evaluând și potrivind aplicațiile pe posturile vacante, va putea fi fructificat de companie prin concentrarea pe alte aspecte care necesită atenție, contribuind la buna funcționare a proceselor interne ale companiei. Agenția de recrutare se va ocupa de tot procesul, astfel că angajatorul va întâlni doar candidați pre-selectați, care au trecut deja printr-un interviu și care au aptitudinile, calificarea și experiența necesară pentru a ocupa posturile vacante.

Indiferent dacă nevoia de recrutare vizează poziții entry-level sau niveluri de top management, o agenție de recrutare cu experiență va ști întotdeauna care sunt pașii de urmat și mediile de unde poate recruta candidații potriviți. Mai mult, agenția identifică și găsește soluții pentru toate problemele din practică și consiliază angajatorii în legătură cu cele mai bune direcții de urmat și demersuri de întreprins.

Portofoliul complex de servicii, garanția calității serviciilor și cei peste 1000 de angajatori mulțumiți recomandă, printre altele, Banca de Joburi ca parteneri serioși și responsabili. Și acest lucru este un avantaj si pentru francizații care vor decide să se alăture rețelei de franciză Banca de Joburi, pentru că vor avea acces la baza de date extinsă de angajatori și de candidați” – declară Bogdan Filip.

Domeniul resurselor umane este complex și extrem de dinamic, însă, pentru Banca de Joburi, agenția de recrutare și plasare a forței de muncă cu experiență pe piață de peste 17 ani, procesul este deja sistematizat și pare mult mai ușor. Companiile desfășoară, de regulă, un proces de recrutare personalizat, însă o agenție de recrutare oferă un proces de recrutare specializat, perfecționat de-a lungul anilor de experiență în domeniu. Acest aspect aduce multă valoare procesului de recrutare, de la început și până după plasarea candidaților. Agenția de recrutare Banca de Joburi poate oferi în plus și personal temporar prin intermediul serviciului de leasing de personal. Leasing-ul de personal sau împrumutul de personal este un serviciu complex ce constă în livrarea de forță de muncă, la cerere, în vederea acoperirii nevoii de personal în perioade de vârf de activitate, când nu se poate prognoza evoluția producției, pentru înlocuirea temporară a unui angajat, pentru realizarea unui proiect urgent sau în alte situații.

Pachetul de franciză cuprinde numeroase beneficii pentru francizați, oferindu-le acestora posibilitatea de a demara o afacere în domeniul resurselor umane fără a se lovi de impedimentele începutului unui business. Banca de Joburi pune la dispoziția francizaților săi soluții testate și implementate cu succes în cadrul afacerii.

Avantajele francizaţilor sunt legate în principal de posibilitatea lansării rapide a unei afaceri “la cheie”, în domeniul resurselor umane, beneficiind în acest fel atât de know-how-ul acumulat de francizor în cei 17 ani de activitate, cât şi de întreaga infrastructură de lucru în care s-au investit sute de mii de euro și de care se va bucura francizatul de la bun început în gestionarea și dezvoltarea afacerii sale.

Pentru cei care doresc să se lanseze într-o afacere din acest domeniu, Banca de Joburi a lansat prima franciză din domeniul resurselor umane ce are capital 100% românesc. Antreprenorii dornici să se lanseze în acest domeniu de activitate, este preferabil să dețină sau să fi deținut o afacere profitabilă de mai mult de 3 ani sau care să aibă experiență în domeniul resurselor umane. De asemenea, agențiile de recrutare și de plasare a forței de muncă, care își doresc să atingă performanța în acest domeniu de activitate sunt candidații ideali pentru franciza Banca de Joburi.

Antreprenorii interesați de posibilitatea integrării într-o rețea funcțională de agenții de recrutare și plasare a forţei de muncă în țară și în străinătate, pot obține acum mai multe detalii din catalogul de franciză Banca de Joburi sau prin transmiterea unei solicitări la adresa mcoman@profitsystem.ro


Business Development Manager