Franciza cu origini japoneze
Din Japonia, brand-ul s-a extins și operează acum mai mult de o mie de magazine, dintre care cele mai multe sunt în China, inclusiv în Hong Kong și Taiwan, precum și în Coreea de Sud, Asia de Sud și Oceania. În Europa și în Statele Unite, există câteva zeci de magazine, însă francizorul intenționează să își consolideze poziția pe aceste piețe.
În ceea ce privește expansiunea în Europa, Uniqlo are planuri mari. “Planificăm deschiderea mai multor magazine în marile orașe ale Europei, precum și intrarea pe noi piețe” – declară reprezentanții companiei.
Planurile de intrare pe piețe noi vor lua deja contur la sfârșitul lunii august, întrucât compania a confirmat recent că va deschide primul magazin Uniqlo în Suedia, la Stockholm și apoi în Olanda, la Amsterdam. “Intrarea pe piața olandeză este în concordanță cu planurile noastre de consolidare a prezenței în țările Benelux, ceea ce reprezintă următorul pas din strategia de expansiune în Europa” - a declarat Taku Morikava, directorul executiv al Uniqlo Europe.
Brand-ul Uniqlo este prezent în Belgia unde, potrivit unui raport din februarie 2018, a deschis deja trei magazine. Marca japoneză operează, de asemenea, în Rusia, Germania, Franța, Belgia, Spania și Regatul Unit al Marii Britanii, iar pentru a accelera expansiunea în Europa și SUA, compania intenționează să încheie acorduri de producție, în perioada următoare, cu fabrici care sunt mai aproape de punctele de vânzare ale acestor două piețe. Până în prezent, articolele acestui brand au fost produse în China, Vietnam, Bangladesh și Indonezia, de către fabrici partenere din țările respective.
Când vine vorba de piețe îndepărtate, a fost anunțată și deschiderea primului magazin din India, în anul 2019.
Uniqlo a fost fondată de Tadashi Janai, în prezent cel de-al doilea cel mai bogat om din Japonia, cu o avere estimată de Forbes la 16,4 miliarde de dolari. Primul magazin Uniqlo a fost deschis în 1984, în Hiroshima. Compania mamă, Fast Retailing Co, proprietarul mărcii Uniqlo, conduce astăzi cel mai mare lanț de magazine de îmbrăcăminte din Asia și al treilea din lume, urmând marcilor H&M din Suedia și companiei spaniole Inditex.
Uniqlo este poziționată ca o marcă de modă cu expansiune rapidă, recunoscută prin design simplu și minimal, fără a pune accent pe calitate. În ultimii ani, în încercarea de a se izola de alte branduri populare și accesibile, au început să utilizeze materiale inovatoare și de înaltă calitate, în ciuda faptului că au angajat un număr de designeri de renume pentru anumite colecții. Numele de marcă a fost creat prin combinarea cuvintelor "unic” și “îmbrăcăminte", cuvinte care definesc "filozofia" de bază a mărcii.
Articole citite
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..