Starbucks, grandios și atipic!
Întrebarea care s-a pus acum doi ani - dacă americanii vor putea să vândă cafea italienilor - este acum din nou pe buzele curioșilor, deoarece Starbucks a deschis prima cafenea în Italia, în data de 7 septembrie, la Milano. Așa cum se preconiza, opiniile au fost împărțite, astfel că au existat de la milanezi care au spus că "nu ar renunța la cafeaua lor locală și la espresso-ul preferat" până la cei care au așteptat până la două ore pentru a încerca cafeaua Starbucks.
Într-o țară în care există cafenele aproape la fiecare colț de stradă și unde clienții își cunosc adesea cafenelele după nume, Starbucks va trebui, fără îndoială, să depună mult mai multe eforturi pentru a-și atrage clienții. Cu siguranță că sunt conștienți de faptul că există o cultură espresso extrem de puternică în Italia, dar se bazează pe faptul că oamenii doresc mereu ceva nou și că în cafeneaua lor se pot consuma în plus băuturi specifice, rafinate, deși mai scumpe. Cu toate acestea, au fost făcute anumite concesii, astfel că Starbucks nu va avea în ofertă băutura specifică Frapuccino, deoarece aceasta nu este o cafenea tipică Starbucks, ci un format "dedicat cultului cafelei", care ar trebui să atragă pe toți iubitorii de băuturi “negre”. Principalele "atracții" sunt espresso – într-adevăr, în amestecuri rafinate și netradiționale - și cappuccino.
Lanțul american are peste 28.000 de cafenele în întreaga lume, însă cafeneaua din Milano a fost deja declarată una dintre cele mai frumoase. Cafeneaua se află în clădirea magnifică a fostului oficiu poștal din centrul orașului, în piața Korduzio, care se întinde pe 2400 de metri pătrați. Se poate spune că Starbucks a vrut să se prezinte italienilor în "cea mai frumoasă lumină", și acesta este cu siguranță unul dintre motivele pentru care au decis să lanseze acest format exclusivist, care conține o cafenea, o tigaie "la vedere" pentru prăjit cafeaua, un bar și un magazin - un format care poate fi găsit numai în Seattle, unde se află sediul companiei și la Shanghai. O curiozitate o reprezintă colaborarea cu faimosul lanț italian de brutării, Princi, care va colabora cu cafeneaua din Milano.
“Nu am venit în Italia să-i învățăm pe italieni ce este o cafea adevărată. Cafeaua s-a născut aici", spune Liz Muller, directorul departamentului de proiectare, adăugând că spear, în același timp, că cei mai mulți clienți vor fi atrași de aromele variate ale cafelei, care sunt un produs al diferitelor tehnici de prăjire, precum și de ambianța plăcută pe care o oferă noua cafenea.
Italia este cea de-a 78-a piață pentru Starbucks, iar dezvoltarea pe această piață este coordonată, de fapt, de un partener local experimentat, grupul Percassi. Această companie deține licența Starbucks și va fi responsabilă pentru deschiderea și gestionarea ulterioară a cafenelelor din Italia. Următoarea cafenea ar trebui deschisă până la sfârșitul anului tot în Milano și va fi o cafenea clasică Starbucks, cu toate elementele și meniurile clasice.
Articole citite
Binecunoscuta franciză Leonidas are un nou partener care, ca angajat al acesteia, s-a convins de profitabilitatea afacerii și a ales să deschidă o ciocolaterie la Timișoara.
Ice and Roll și Cake and Roll este o afacere care garantează francizatului un pachet complet de instrumente ce îi permit să obțină o rentabilizare rapidă a investiției și să câștige bani rapid.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Un nou trend începe să cucerească întreaga lume. Este vorba despre ceaiul cu bule, iar Crazy Bubble caută francizori români dornici de o investiție profitabilă și de viitor.
Grupul Fornetti a fost desemnat drept cea mai bună rețea europeană de franciză a anului, într-un domeniu unde a concurat cu companii de notorietate.
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
https://garanord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
Salutare, iaca cand o sa avem un subway care trece si pe la GaraNord.md atunci va fi normal)
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ponuka pôžičiek medzi jednotlivcami na Slovensku Hľadáte veriteľa alebo investora pre svoje projekty: Podnikateľské pôžičky, Osobné pôžičky, Pôžičky na...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...