Ți-ar plăcea o franciză de retail?
Începând din anul 2012, METRO România a început să pună bazele unui nou concept de retail de proximitate, bazat pe sistemul de franciză. Din dorința de a dezvolta comunitățile locale, prin educarea micilor comercianți, METRO a transferat acestora know-how-ul acumulat în zeci de ani de activitate. Astfel, micii retaileri tradiționali au beneficiat atât de consultanță privind amenajarea magazinului după principii de mercantizare care și-au dovedit succesul în timp, precum și de consiliere privind conducerea magazinelor conform modelelor de bună practică dezvoltate în cadrul grupului internațional METRO.
Sistemul de franciză a adus cu sine și fidelizarea micilor comercianți care, prin aderarea la rețeaua LaDoiPași, au avut acces la un pachet complet de beneficii, pornind de la sprijin financiar și informații personalizate pentru fiecare magazin în parte, până la acțiuni de promovare a magazinelor cu scopul creșterii vânzărilor acestora, oferte dedicate exclusiv afacerilor micilor comercianți, precum și la o largă paletă de produse și servicii de consultanță și training.
În prezent rețeaua de franciză LaDoiPași numără peste 700 de magazine și reprezintă un partener de încredere care cunoaște nevoile specifice micilor comercianți, putând să-i ajute astfel să-și crească afacerile. În același timp, parteneriatul specific francizei LaDoiPași lasă libertate francizaților să ia decizii în mod independent și să-și conducă afacerile conform propriilor principii antreprenoriale.
Așa cum menționam și într-un articol anterior, modelul de business LaDoiPași este, în esență, un parteneriat între METRO România și un proprietar de magazin care dorește să își păstreze independența afacerii. “În acești ani, s-au conturat câteva motive clare pentru care antreprenorii aleg să se alăture rețelei LaDoiPași. Un prim motiv îl reprezintă parteneriatul care vine la pachet cu susținerea unui brand cunoscut și a unui partener care deține cunoștințe solide în tot ce înseamnă comerț. Al doilea motiv este dat de rezultatele magazinelor intrate în parteneriat, care înregistrează creșteri ale vânzărilor de la o zi la alta. Al treilea motiv principal îl constituie recomandările experților METRO în ceea ce privește organizarea magazinului, gama de produse şi expunerea acestora, precum şi serviciile oferite consumatorilor” – declară Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO România.
Mai multe detalii privind franciza LaDoiPași sunt menționate în catalogul de franciză disponibil pe portalul nostru. Dacă doriți să deveniți partener METRO și să aveți propriul magazin LaDoiPași, așteptăm mesajul dumneavoastră pe adresa de email mcoman@profitsystem.ro.
Cumpărând o licență de franciză este modul eficient prin care îți poți asigura succesul în afaceri. Recomandăm persoanelor interesate să achiziționeze o franciză să se înscrie în baza de date PROFIT system România, prin completarea formularului disponibil pe http://https://franchising.info.ro/inregistrare-candidati/
Articole citite
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
LaDoiPași, franciza cu cea mai mare rețea de magazine independente din România, vrea să depășească 1600 de unități până la sfârșitul acestui an.
LaDoiPași vine în sprijinul francizaților din rețea, recurgând la o campanie de imagine care face trecerea de la atributul de proximitate și familiaritate la experiența consumatorilor în magazin.
Franciza LaDoiPași, un concept de magazine de proximitate, continuă să se extindă la nivel național și caută noi parteneri cărora să le pese de comunitate
Cele mai citite
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?