Perspectiva Expo Franchising Napoli 2019
Pregătirile sunt în curs de desfășurare pentru a treia ediție a Expo Franchising Napoli, unicul târg din Italia, dedicat francizelor. Evenimentul va avea loc în perioada 17-18 mai 2019, la centrul expozițional din renumita zonă Mostra d’Oltremare, Napoli, sub patronajul Federației italiene de franciză. Federația va participa activ la programul conferințelor din cele două zile ale evenimentelor.
Vor fi expozanți din diverse sectoare de activitate, cum ar fi gastronomie, turism, imobiliare, retail îmbrăcăminte și accesorii, wellness și sănătate, îngrijire personală, divertisment, formare, inovație tehnologică, diverse servicii, consultanță. Sunt fie companii mature, fie dintre cele mai inovatoare, jucători de top de pe piața francizelor, care se vor întâlni cu candidați aspiranți la rolul de francizați, care doresc să colaboreze în franciză și să se bucure de beneficiile acestui sistem.
Considerând rezultatele primelor doua ediții ale evenimentului, se estimează că Expo Franchising Tradeshow, Retail & Start-up 2019 va fi vizitat de mii de potențiali francizați: întreprinzători, distribuitori, dealeri, dezvoltatori și consultanți, operatorii de comerț electronic și profesioniștii interesați de înființarea afacerilor în sistem de franciză, afiliere și rețele de distribuție.
În cele două zile de lucru, se vor organiza ateliere specifice în cadrul unor porți închise rezervate expozanților, întâlniri rezervate companiilor consolidate cu consultanți de capital privat și întâlniri rezervate pentru start-up-uri cu consultanți de capital de risc. Expozanții vor organiza cursuri de formare și de inițiere, dedicate tinerilor și susținute de francizori care vor explica beneficiile afilierii la rețeaua lor și la marcă și le vor prezenta produsele sau serviciile aferente francizei prezentate.
Conform specialiștilor italieni, franciza rezistă încetinirii economice prin care trece Italia în acest moment. Sectorul de afiliere comercială a crescut în 2018 și a încheiat anul cu o cifră de afaceri de 24,4 miliarde de euro, în creștere cu 0,8% față de 2017. Acest rezultat a fost obținut datorită extinderii continue a rețelelor de franciză care au ajuns la peste 52.000 de francizați (+1,6% față de anul precedent) și la peste 195.000 de angajați (+1,1% față de anul precedent). Aceasta este rezultatul studiilor realizate de Federfranchising Confesercenti și prezentate la Roma cu ocazia adunării anuale a Federației de franciză din Italia. Majoritatea activităților de franciză se concentrează pe servicii personale (25% din numărul total de francize) și îmbrăcăminte (21%), urmate la o distanță scurtă de catering (18%). Segmentul produselor alimentare și al vinului deține aproape treizeci la sută din piața francizelor (29%).
Datele confirmă capacitatea sectorului de franciză de a se dezvolta la rate mai mari decât cea generală a comerțului. Din punct de vedere economic, analiza francizei s-a făcut ținând cont de creșterea numărului de companii, organizarea lanțurilor de aprovizionare, controlul prețurilor, protecția muncii. Astfel, răspândirea francizei ridică competitivitatea economiei naționale. Aspectele forte menționate trebuie însă analizate din perspectiva unei piețe care se micșorează datorită încetinirii consumului gospodăriilor și care se va concentra pe activități specifice marilor operatori digitali.
2019 pare să fie un an mult mai dificil pentru francizele din Italia datorită consumului casnic care a cunoscut o încetinire accentuată la sfârșitul anului 2018 și se estimează că va încetini și mai mult în 2019. "Cu toate acestea, franciza este un sector în creștere continuă - explică Alessandro Ravecca, președintele Federfranchising Confesercenti - pentru că este un sistem organizat, testat și standardizat de servicii și comerț. Acum, mai mult decât oricând, compania nu poate fi improvizată și, prin urmare, franciza reprezintă o valoare adăugată pentru cei care doresc să deschidă o afacere. În plus, formula de franciză combină caracteristicile magazinului tradițional cu inovația digitală. De fapt, majoritatea rețelelor de franciză au o platformă de e-commerce în plus față de magazin. Deci, este chiar o soluție optimă pentru cei care se tem de riscul corporatist și doresc să devină antreprenori în comerț sau servicii".
Articole citite
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
Tot mai mulți proprietari de animale de companie vor să apeleze la serviciile unui comportamentist, dar sunt greu de găsit. Care sunt cerințele pentru a practica această meserie?
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Alocații pentru copii
Spune-mi, cu pașaport românesc pot primi alocații pentru copii până la 18 ani? Am citit informatiile de pe site https://cetatenie.md/detskie-posobiya/
Reputația francizei, un aspect esențial
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacere pusă la cale într-o cafenea
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Starbucks vine în biroul companiilor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
KFC preferă mall-urile
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacerile Safety Broker au crescut în timpul crizei
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Profi ia locul Rapidului din Brașov
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Franciza de provincie: un business cu suflet
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...