De ce „Academia 5 to go”?
De ce „Academia 5 to go”? / "Credem în acest proiect așa cum credem că tinerii merită șanse, susținere și încredere să poată ajunge unde visează. Dacă performanța îi definește, noi vrem să le fim alături" - a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go
Vineri
08.11.2019
5 to go, franciza românească de cafea, susține performanța prin demararea unui nou proiect denumit „Academia 5 to go”.
 

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România, a lansat ieri, 7 noiembrie, „Academia 5 to go”, proiect prin care își dorește să ofere tinerilor oportunitatea să ajungă acolo unde vor ei, să își urmeze talentul și să atingă performanța în domeniile alese. Proiectul este lansat în parteneriat cu Hope and Homes for Children și, în perioada noiembrie 2019 – ianuarie 2020, va face cunoscute poveștile unor tineri talentați aflați în programele Hope and Homes for Children, adolescenți care provin din centre de plasament, care se află în grija unor asistenți maternali sau în familii extrem de vulnerabile.

Pentru ca visurile lor să devină realitate, 5 to go va dona 10% din valoarea fiecărui produs Flat White achiziționat în orice cafenea 5 to go în perioada campaniei și câte 1 leu la cumpărarea unui sirop pentru acasă, la care iubitorii de cafea vor primi și un cadou – o carte poștală desenată chiar de către copiii de la Hope and Homes for Children! Pentru a-i susține pe tinerii incluși în programele Hope and Homes for Children în aceste 3 luni de zile, 5 to go va organiza și o serie de acțiuni „Barista pentru o zi”, în care persoane publice sunt invitate să fie barista în locații selectate 5 to go, iar valoarea produselor vândute de ei va fi donată integral pentru program.  

 „Academia 5 to go este un proiect de suflet, pe care-l avem în minte de ceva timp, dar căruia ne-am dorit să-i lăsăm timp, să se creioneze frumos, alături de partenerii potriviți. Credem în acest proiect așa cum credem că tinerii merită șanse, susținere și încredere să poată ajunge unde visează. Dacă performanța îi definește, noi vrem să le fim alături. Îmi doresc să putem face asta împreună, prin intermediul iubitorilor de cafea, a întregii comunități 5 to go – să reușim să strângem donații semnificative pentru acești tineri. Mulțumesc Hope and Homes for Children pentru parteneriat și mă bucur că am dat start „Academiei 5 to go”  avându-i alături. Donațiile din următoarele 3 luni vor merge către acest ONG cu o poveste frumoasă în spate!” - a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

„Le mulțumim partenerilor de la 5 to go pentru că ne sunt alături și ne sprijină în munca noastră pusă în slujba celor mai vulnerabili copii și tineri ai României. Datorită lor și multor altor oameni generoși care susțin programele Hope and Homes for Children, vom putea continua să le oferim tinerilor din programul de integrare socio-profesională ajutorul de care au nevoie pentru a păși mai încrezători în viață și îi vom putea sprijini să își urmeze visurile”, a precizat Robert Ion, Director de Fundraising Hope and Homes for Children.

Una dintre poveștile pe care „Academia 5 to go” le susține este cea a lui Șerban, un tânăr de 18 ani care își dorește să devină actor și care muncește constant pentru visul lui – face parte dintr-o trupă de teatru din județul Neamț, participă astfel la concursuri și competiții, dar a fost și pe cont propriu la un casting pentru un rol într-o producție TV. Și a fost acceptat. În spatele acestor eforturi însă, e viața lui Șerban. O viață petrecută într-un centru de plasament din județul Neamț. Are încă trei frațI, dintre care doi cresc în centre de plasament din județul Botoșani, iar o soră este studentă în București. Mama lucrează în Italia și nu le este alături decât ocazional, tatăl fiind decedat. Viața lui nu a fost ușoară și, în continuare, depune mult mai mult efort decât mulți tineri de vârsta lui să își schimbe destinul, să aibă o nouă șansă.

Informațiile despre proiect, regulament și despre parteneriatul cu Hope and Homes for Children sunt disponibile și pe site-ul 5 to go, acolo unde vor apărea succesiv toate poveștile susținute în campanie.

Despre 5 to go

5 to go a luat naștere în anul 2015, odată cu lansarea primei cafenele în apropiere de Piața Lahovari, la câțiva pași de Teatrul Țăndărică. Patru ani mai târziu, 5 to go depășește 130 de locații deschise în București și în țară și devine cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.

Sub sloganul “Smile, there’s coffee!”, 5 to go oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un blend unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.


COMUNICAT DE PRESĂ