Un nou parteneriat pe piața produselor cosmetice
Grupul francez Yves Rocher a preluat 51% din capitalul Flormar, cea mai mare companie de produse cosmetice din Turcia, urmând ca restul de 49% să rămână în posesia acționarilor actuali. ”Având în vedere recunoașterea internațională a grupului Yves Rocher și succesul numeroaselor sale campanii de marketing, grupul este un partener strategic pe toate planurile. Ca specialist în makeup cu o poziționare competitivă centrată pe înalta calitate la prețuri avantajoase, Flormar vine în completarea brand-urilor din grupul Yves Rocher.”, au declarat reprezentanții Flormar.
Politica de vânzări și de marketing a Flormar nu se va modifica în urma acestei colaborări. Conducerea Yves Rocher, una dintre cele mai mari companii din Franța, consideră că parteneriatul aduce beneficii ambelor părți deoarece ”întărește dimensiunea internațională a Yves Rocher Group și facilitează accesul Flormar la expertiza necesară pentru a-și realiza potențialul de creștere.”
Flormar comercializează o gamă variată de produse de make-up. Compania a fost creată în anul 1950 la Milano, iar în anul 1970 a fost cumpărată de o companie turcă. Flormar este prezent în România din anul 2010. Distribuția produselor Flormar pe piața locală se face prin punctele de vânzare proprii și prin cele deschise în sistem de franciză, precum și printr-un magazin multibrand. Deschiderea unei francize Flormar presupune o investiție de aproximativ 10.000 de euro.
Yves Rocher Group este un business de familie, cu o cifră de afaceri de peste 2 milioane de euro și cu mai mult de 220.000 de angajați indirecți în toată lumea. Grupul numără 7 brand-uri de frumusețe și îngrijire personală pentru femei: Yves Rocher, Petit Bateau, Dr Pierre Ricaud, Daniel Jouvance, Kiotis and ID Parfums.
(Elena Cărăușu)Articole citite
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..