Sonia Elena Ghiță, manager Epilpulsar: "Francizatul trebuie să aibă capacitatea să accepte puncte de vedere diferite de ale sale, să fie corect și să fie capabil să respecte regulile jocului stabilite de francizor."
Luni
08.10.2012
Sonia Elena Ghiță, manager Epilpulsar, vrea să dezvolte o rețea de centre specializate pe epilare definitivă și fotorejuvenare în cele mai mari orașe din România.
 

Ce reprezintă franciza Epilpulsar?
Epilpulsar și-a câștigat locul printre cele mai cunoscute centre care oferă servicii de epilare definitivă și fotorejuvenare. Franciza Epilpulsar este o franciză românească, specializată pe o singură ramură a esteticii, cu un sistem bine pus la punct pentru a fi ușor de gestionat și controlat. Deschiderea unui centru Epilpulsar presupune o investiție minimă într-un sector aflat în continuă dezvoltare și creștere. În prezent avem două centre Epilpulsar în București, un centru propriu și o franciză, și încă un centru la Brașov.

Care sunt calitățile pe care le căutați la un francizat?
În primul rând căutăm o persoană încrezătoare în afacere și în serviciile acesteia, cât și în francizor. Ne dorim în echipă o persoană dinamică, activă, perfecționistă. Disponibilitatea din punct de vedere al timpului cât și al implicării totale cântărește foarte mult în promovarea afacerii. În aceeași măsură, francizatul trebuie să aibă capacitatea să accepte puncte de vedere diferite de ale sale, să fie corect și să fie capabil să respecte regulile jocului stabilite de francizor.

Care sunt etapele achiziționării francizei?
După ce francizatul s-a decis, pasul următor este semnarea unui precontract care îi oferă timpul necesar pentru căutarea spațiului și pentru obținerea autorizațiilor necesare. În momentul în care toate autorizațiile sunt corecte, se semnează contractul de franciză. Acesta este momentul în care va fi înmânat manualul de franciză și se va ține trainingul. Cu câteva zile înainte de deschiderea noului centru se va organiza o campanie de promovare care va anunța existența unui nou centru Epilpulsar în sistem de franciză.

Ce planuri de dezvoltare aveți pentru următorii 3 ani?
În următorii 3 ani ne propunem să deschidem câte un centru în cele mai mari orașe ale României fără a stabili exact un număr de francize pe care suntem dispuși să-l vindem. Calitatea și profesionalismul sunt prioritare pentru noi, motiv pentru care suntem foarte selectivi în alegerea francizaților.

(E.C.)
/1/
Vezi mai multe